نکات کلیدی در مورد تزئینات خانه

نکات کلیدی در مورد تزئینات خانه
 
بخش عمده طراحی داخلی به این مسئله اختصاص دارد که چگونه آیتم های زیبا و مناسبی پیدا کنیم و فضایمان را پر کنیم. در حالی که بهتر است بدانیم که بعضی وقت ها باید این کار را متوقف کنیم فضاهای منفی در خانه، مکان هایی هستند که نادیده گرفته می شوند، چون بیشتر اوقات حتی متوجه وجود آنها نمی شویم، اگر تمایل زیادی برای پر کردن همه فضاهای خانه دارید، کمی صبر کنید، چون شاید بهترین راه اضافه نکردن آیتم با پر نکردن فضای شما باشد.
دیوار بالای تخت خواب
تزئین دیوار بالای تخت خواب امری کاملا انتخابی است و نگرانی درباره اندازه تزئین غیر ضروری است. نصب یک تابلوی کوچک بالای تخت و باز نگه داشتن فضای اطراف آن، اخساس سکوت و آرامشی رویایی را به اتاق خواب می بخشد.
زوایای مناسب
اگر در خانه یکی از دیوارهایتان زاویه نا مناسبی دارد و به سختی می توانید برای آن نقطه، تزئینی تهیه کنید، آنجا را خالی بگذارید. سعی کنید همه دیوار ها را به یک رنگ، رنگ آمیزی کنید تا زوایای عجیب و غریب کمتری به چشم بیاید و در عوض چشم بیننده به اشیا اتاق متمرکز بشود. افزودن یک یا چند تکه کار هنری و فرش جالب توجه، فضا را پر نشان می دهد.
بالش های تزئینی
اگر دیوار اتاق نشیمن تان باقفسه های پر از کتاب یا اشیا زینتی تزئین شده است. سعی کنید مبلمانتان را تا حد امکان ساده و تک رنگ انتخاب کنید و بالش های تزئینی آن ها را به حداقل برسانید .
گل و گیاه
تزئیناتی مثل گل و گیاه طبیعی یا مصنوعی می توانند جزئی از طرح کلی فضای شما باشند. گیاهان می توانند مکمل طرح و رنگ باشند و فضای منفی را پوشش دهند.
دیوار های طرح دار
اگر دیوارهایتان طرح یا بافت خاصی دارند مثل طرح چوب یا کاغذ دیواری­های منقش، لزومی به آویختن تابلو به دیوار ها ندارید. چون طرح آن ها به خودی خود فضا را پر می کند.
چراغ های دیوار کوب
به زسط دیوار چراغ کوبی نصب کنید و بگذارید نور و روشنایی دیوارتان را تزئین کند اگر در فاصله مناسبی به آن نگاه کنید، متوجه می شوید فضای خالی اطراف آن نخواهید شد.
 
 
تزئینات دیواری
نصب تابلو با تزئینات مختلف به دیوار، خود یک هنر است. اگر به اندازه کافی تابلویی برای نصب کردن به کل دیوار ندارید، یا می خواهید تقارن بیشتری در آنها داشته باشید، به چشم های خودتان اعتماد کنید و در هر جایی که چشمتان مناسب یافت، آن را نصب کنید حتی اگر در مرکز دیوار نباشد. شاید نیاز باشد چندین بار جای آن را تغییر بدهید، پس چندین نقطه را بیازمایید و آنها را از فاصله مناسب نظاره کنید، تا جای مناسب را پیدا کنید.
میز مبلمان
اگر در حال حاضر دو یا سه عدد میز کناری برای مبلمانتان دارید، دیگر نیازی به میز مبلمان نخواهید داشت. فقط کافی است یک قالیچه زیبا برای مبلمان انتخاب کنید با برداشتن میز مبلمان، فضای خالی بیشتری خواهید داشت.
 
سقف بلند
اگر سعی دارید به هر طریقی سقف بلند خانه را کم ارتفاع تر نشان بدهید، سقف و دیوارها را به یک رنگ رنگ آمیزی کنید تا در هم ادغام بشوند و در مرکز توجه قرار نگیرند. با این کار چشم به طور طبیعی به سوی اشیا همسطح یا پایین تر از سطح خودشان حرکت می کنند و مغز به راحتی فضای خالی بالاتر را نادیده می گیرد./مجله پردیس

نوشته نکات کلیدی در مورد تزئینات خانه اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

نکات کلیدی در مورد تزئینات خانه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog