لایپزیش پنجاه میلیون پوند برای فروش نبی کیتا به لیورپول می خواهد



شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ





لیورپول برای به خدمت گرفتن نبی کیتا کار آسانی را در پیش نخواهد داشت زیرا لایپزیش برای حفظ مهره های کلیدی اش مبارزه خواهد کرد.





به گزارش فوتبال جهان ، نبی کیتا 22 ساله در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا موفق به زدن 8 گل طی 29 باری که برای لایپزیش به میدان رفته شده و مورد توجه لیورپول قرار گرفته است.
کیتا نقش بسیار مهمی را در رقابت غیر قابل پیش بینی لایپزیش بر سر قهرمانی در بوندسلیگا ایفا کرد و شایعاتی مبنی بر این که یورگن کلوپ یکی از تحسین کنندگان این ملی پوش گینه ای است، به گوش می رسد. هرچند باشگاه لایپزیش اصرار دارد که آن ها نیازی به فروش بهترین بازیکنان شان ندارند زیرا می خواهند در فصل آینده ترکیبی در اختیار داشته باشند که قادر به رقابت در لیگ قهرمانان اروپا باشد.
اولیور مینزلاف، مدیرعامل باشگاه لایپزیش، در مصاحبه ای با Times اظهار داشته است:

این تصمیم را اتخاذ کرده ایم که هیچ یک از بازیکنان مان را که در ترکیب اصلی تیم حضور دارند، نفروشیم. رالف رانگنیک (مدیر ورزشی لایپزیش) در انتهای فصل این تصمیم را به اطلاع تیم رساند. تیم مان را یکپارچه و متحد حفظ کرده و به پیشرفت ادامه خواهیم داد.

انتظار می رود که لایپزیش تنها به پیشنهادهای بیشتر از 50 میلیون پوند برای کیتا گوش دهد و این در حالی است که لیورپول برای خرید ویرجیل فن دایک، هدف دیگرش در تابستان، نیز باید مبلغ مشابهی را پرداخت کند. چلسی و منچستریونایتد نیز خواهان به خدمت گیری فن دایک هستند که حدود یک سال قبل، قرارداد 6 ساله جدیدی را با ساوتهمپتون امضا کرد.







۹۶/۰۳/۰۶


لایپزیش پنجاه میلیون پوند برای فروش نبی کیتا به لیورپول می خواهد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog