پیشنهاد 42 میلیون یورویی اینتر برای خامس رودریگز



شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ





اینتر تمام تلاشش را برای خرید خامس رودریگز انجام می دهد.





به گزارش فوتبال جهان ، یکی از اهداف بزرگ نقل و انتقالات تابستانی اینتر ، خرید خامس رودریگز از رئال مادرید است.  پنجشنبه ، اسپورت ایتالیا گزارش داده بود که نماینده اینتر با رئال مادرید در مورد انتقال خامس رودریگز وارد مذاکره شده است.
دیروز آ اس گزارش داد که اینتر یک پیشنهاد 42 میلیون یورویی برای خرید خامس به رئال مادرید ارائه داده است. این رقمی نیست که رئال مادرید را راضی کند زیرا کهکشانی ها برای خرید هافبک کلمبیایی 80 میلیون یورو هزینه کرده اند. با این حال مذاکرات در جریان است و اینتر مطمئن است می تواند با رئال مادرید به توافق برسد. 
آ اس معتقد است اینتر همچنین په په را نیز خریداری می کند و در 30 ژوئن که قرارداد او با رئال مادرید به پایان می رسد، به عنوان بازیکن آزاد راهی شهر میلان خواهد شد. مدیر برنامه هر دو بازیکن ژرژ مندس است و اگر خامس راهی اینتر شود ، په په نیز همراه با او خواهد بود اما اگر توافق برای انتقال خامس انجام نشود، انتقال په په نیز تحت الشعاع قرار می گیرد. 
گاتزتا گزارش داده بود که فصل پیش نیز اینتر پیشنهادی 85 میلیون یورویی برای خرید خامس ارائه داده و رئال مادرید نیز با این پیشنهاد موافقت کرده بود اما خامس ترجیح داده بود در آن مقطع در مادرید بماند تا زیدان را متقاعد کند و بیشتر بازی کند. با این حال فصل اخیر برای خامس خوشایند نبوده و او باز هم بازیکن اصلی قلمداد نمی شد. 
همچنین روزنامه های کلمبیایی معتقدند خامس با منچستریونایتد به توافق رسیده است. اینتر سعی می کند در رقابت با شیاطین سرخ پیروز باشد اما مشکل این است که منچستریونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد. 







۹۶/۰۳/۰۶


پیشنهاد 42 میلیون یورویی اینتر برای خامس رودریگز


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog