پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد


کد خبر: 1415600/31 زمان: 09:33   1396/02/24 بازدید: 1,442


دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پوچتینو پس از قهرمانی روز جمعه چلسی، انگیزه چندانی برای ادامه مسابقات نخواهند داشت، مگر کسب نایب قهرمانی. آنها رقیب اصلی چلسی بودند ولی شکست مقابل وستهام، کار را برایشان تمام کرد تا چلسی با پیروزی در دو بازی بعدی اش، قهرمانی را مسجل کند.اسپرز حالا با تیم سوم یعنی منچسترسیتی با یک بازی کمتر، 5 امتیاز اختلاف دارد و مطمئنا به دنبال حفظ رده دوم خواهند بود، بنابراین با تمام قوا مقابل منچستریونایتد ظاهر خواهند شد.
 

 
 
در دیگر سو یونایتد پس از شکست های اخیرش به رده ششم سقوط کرده است. به نظر می‌رسد مورینیو قید کسب سهمیه از طریق لیگ برتر را زده و خیلی برایش اهمیت ندارد و تمام تمرکز خود را بر لیگ اروپا قرار داده است تا با قهرمانی در این رقابت ها، سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را کسب کند. از همین رو، بعید نیست که آقای خاص به تعدادی از ستاره های جوان خود در بازی امشب استراحت دهد تا آنها را برای بازی مهم مقابل آژاکس آماده نگه دارد.
در 5 تقابل اخیر دو تیم، یونایتد موفق تر بوده و توانسته 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کند که آمار خوبی برای شیاطین سرخ به حساب می‌آید. در حقیقت، تنها پیروزی تاتنهام مقابل یونایتد در 15 بازی اخیر به بازی فصل بعد بازمی‌گردد و منچستریونایتد عملکرد بسیار خوبی مقابل این تیم داشته است.
ترکیب احتمالی:
 

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog