خبر خوب برای هواداران / اسپانسر بازی استقلال - العین را ارزان کرد


کد خبر: 1415607/9 زمان: 10:26   1396/02/24 بازدید: 7,581
خبر خوب برای هواداران 

استقلال در آستانه یک دیدار تعیین کننده و مهم قرار دارد، دیدار روز دوشنبه هفته آینده مقابل العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان که آبی پوشان می توانند با پیروزی در این دیدار به جمع ٤ تیم برتر غرب آسیا راه یابند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در مسیر حرکت تیم در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال حالا بیش از هر زمان دیگری به حمایت و پشتیبانی هواداران عزیز و گرامی خود نیاز دارد. در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هم استقلال به حمایت و دلگرمی هوادارانش روزهای سخت را سپری کرد و حالا، زمان آن رسیده که با حضور یک پارچه و صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی، دوشنبه شب آینده شاهد خلق یک غرور آفرینی ملی دیگر و تکرار حماسه دیدار با الاهلی، در آن هوای سرد و بارانی باشیم. حماسه ای که برای همیشه قابل تقدیر و شکرگزاری است.
دیدار مقابل العین، به صورت رفت و برگشت و حذفی برگزار می شود و از آنجا که مسابقه اول در تهران است، کسب نتیجه مطلوب و پیروزی قابل توجه در خانه، اهمیت بسیار بالایی دارد و تضمین کننده صعود و این مهم جز با حمایت و حضور هواداران پرشور استقلال، ممکن نخواهد بود.
در همین خصوص با شگاه استقلال با همراهی حامی مالی خود، تسهیلات ویژه ای برای هواداران محترم خود در نظر گرفته است، تسهیلاتی که می توان از آن با عنوان خبری خوش برای هواداران یاد کرد. بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا پیش از این با مبلغ ١٠ هزار تومان به فروش می رسید اما برای مسابقه با العین، حامی مالی استقلال ٥٠ در صد این مبلغ را تقبل کرده و بلیت طبقه دوم با مبلغ ٥ هزار تومان در اختیار هواداران قرار می گیرد که این پرداخت توسط هواداران هم به دلیل الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است. هواداران عزیز استقلال می توانند از صبح امروز با مراجعه به تمامی شعب موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور، اقدام به تهیه بلیت مسابقه با العین نمایند. با توجه به اهمیت مسابقه استقلال و العین و استقبال هواداران، پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایید.
لازم به ذکر است با تهیه بلیت از موسسات کوثر، هم تیم محبوب خود رادوشنبه شب حمایت می کنید و هم مبلغ بلیت های خریداری شده به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار باشگاه استقلال قرار می گیرد. باشگاه استقلال قصد دارد برای فصل آینده نیز از همین طریق، بلیت فروشی مسابقاتش را انجام دهد تا مبلغ آن به صورت مستقیم در اختیار باشگاه قرار بگیرد.
لازم به ذکر است براساس برنامه اعلام شده، بلیت فروشی دیدار استقلال و العین، فقط از طریق موسسات کوثر در سراسر کشور انجام می شود.

خبر خوب برای هواداران / اسپانسر بازی استقلال - العین را ارزان کرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog