پشتیبانی رسمی از زبان فارسی و افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ه؛ تلگرام 4.1 برای iOS عرضه شد

پشتیبانی رسمی از زبان فارسی و افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ه؛ تلگرام 4.1 برای iOS عرضه شد

پس از وایبر امروز تلگرام محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان با بیش از 14 میلیون کاربر در ایران است، حرف و حدیث‌های فراوان در مورد بودن یا نبودن تلگرام فروکش کرده و  کانال‌های مورد دار کم کم محو می‌شوند، این شبکه اجتماعی در چنین وضعیتی فعلا به کار خود در ایران ادامه می‌دهد.
تلگرام بسیار به موقع، ساعاتی پیش آپدیتی اساسی دریافت کرده است. به عنوان مثال دیگر محدودیت تعداد 200 کاربر در برنامه جای خود را به 1000 کاربر داده است؛ در ادامه به ویژگی‌های جدید تلگرام اشاره خواهیم کرد.
تلگرام مسنجری قدرتمند و رایگان از سوی کمپانی Digital Fortress برای Android و iOS است. از یک مسنجر چه انتظاری دارید؟ سرعت و امنیت، هر دو در تلگرام رعایت شده است، برنامه رابط کاربری بسیار دلچسبی دارد، به راحتی می‌توانید تصویر، ویدئو، فایل و متن دلخواه را با دوستان‌تان در هر کجای جهان به اشتراک بگذارید.
امکانات این برنامه بسیار بیشتر از اپلیکیشن وایبر و واتس اپ است؛ تلگرام از آیپد نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توانید چت‌های گروهی را تا 200 نفر ایجاد کنید، تا یک گیگابایت ویدئو بفرستید، شما مجبورید که وایبر را فراموش کنید و به سوی تلگرام بروید.
دنبال کنید: اپراتک در کانال تلگرام
ویژگی های Telegram v4.0:

پیام‌های ویدئویی و تلسکوپ ‎- روی آیکون میکروفون بزنید تا وارد حالت دوربین شوید، سپس با تپ و نگهداشتن، ویدئو های دوست داشتنی ضبط کنید و بفرستید. ‎- انگشتتان را روی صفحه بالا بکشید تا وارد حالت هنذفری شوید. برای ضبط صدا هم کار می کند!
‎- معرفی می کنیم، Telesco.pe، جایی که هر کسی می‌تواند پیام های ویدئویی کانال‌های عمومی را ببیند — بدون نیاز به حساب تلگرام.
اطلاعات بیشتر https://telegram.org/blog/video-messages-and-telescope
پِلَتفُرم نمایش درجا. ‎- نمایش درجا آماده پشتیبانی از هزاران وب سایت، شامل سایت‌های مورد علاقه شماست. ‎- هرکسی می‌تواند با استفاده از ابزار جدید ویرایشِ نمایش درجا، پیش نمایش مطلب تولید کند. قابلیت انتخاب پوسته به نمایش سریع صفحات افزوده شد: مقالات را با نمای تاریک، خاکستری، و -یا قهوه‌ای سوخته بخوانید، اندازه و نوع فونت را تغییر دهید، با پشتیبانی از حالت خودکار شبانه. - هنگام بازدید از یک صفحه در حالت نمایش سریع، پاراگراف مورد نظر خود را با لمس و نگهداشتن کپی کرده و با دوستان خود در کمترین زمان به اشتراک بگذارید.
پشتیبانی ربات‌ها از سیستم‌های پرداخت ‎- به زودی شما می‌توانید با استفاده از تلگرام پیتزا سفارش دهید، لباس بخرید و شاید حتی قبوض خود را پرداخت کنید. ‎- سیستم پرداخت ربات از اپل پِی نیز پشتیبانی می‌کند.
ویژگی های Telegram v4.1:
افزایش ظرفیت سوپر گروه‌ها؛ اکنون تا 10 هزار عضو
امکان تعیین سطح دسترسی برای هر ادمین؛ کانال و سوپر گروه
امکان محدود کردن کاربر در سوپرگروه؛ به جای حذف کامل می‌توانید هر کابر را به مدتی معلوم در ارسال مطلب محدود کنید
ثبت رویدادهای مختلف ادمین‌ و اعضا در کانال و گروه‌ها در بخش جدید Events
امکان استفاده از پراکسی داخلی
و پشتیبانی رسمی از زبان فارسی

تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

پشتیبانی رسمی از زبان فارسی و افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ه؛ تلگرام 4.1 برای iOS عرضه شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog