هتل نگارستان؛ تنها هتل 4 ستاره کاشان + تصاویر

هتل نگارستان به عنوان تنها هتل 4 ستاره شهرستان کاشان با قرار گرفتن در مسیر دسترسی به باغ تاریخی "فین" کاشان دارای موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری است که تجربه‌ اقامت دلنشین را میهمانان رقم می‌زند. در ادامه با معرفی و تصاویر بخش‌های مختلف این هتل با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید
به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار، هتل نگارستان به عنوان تنها هتل 4 ستاره شهرستان کاشان با قرار گرفتن در مسیر دسترسی به باغ تاریخی "فین" کاشان دارای موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری است که تجربه‌ اقامت دلنشین را میهمانان رقم می‌زند. در ادامه با معرفی و تصاویر بخش‌های مختلف این هتل با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.





معرفی هتل نگارستان

هتل نگارستان کاشان به عنوان تنها هتل 4 ستاره در فروردین‌ماه 1390توسط شرکت سرمایه‌گذاری و گردشگری "هتل کویر کاشان" در جهت رفع نیاز این شهرستان به خدمات اقامتی و پذیرایی به بهره‌برداری رسید. 

فاز دوم هتل نگارستان نیز با 110 اتاق شامل سوئیت، آپارتمان و ... همچنین امکانات تفریحی نظیر استخر، سونا، سالن بدنسازی، مجموعه فروشگاه‌های تجاری، رستوران رو باز و سایر امکانات در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.





ویژگی‌ها و موقعیت مکانی هتل نگارستان

این مجموعه در 8 طبقه احداث و دارای 56 اتاق دو تخته و سه تخته می‌باشد و مجموعا ظرفیت پذیرایی از 150 نفر را دارد.

 از امکانات هتل می‌توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فود، کافی‌شاپ با انواع کیک، بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم و ... همراه با میز بیلیارد و شطرنج، دو تالار پذیرایی با ظرفیت هر تالار 250 نفر، لاندری، پارکینگ و همچنین اینترنت پرسرعت رایگان در تمام قسمت‌های مجموعه اشاره نمود.

یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را منحصر به‌فرد نموده، قرار داشتن آن در نزدیکی باغ موزه فین کاشان به عنوان یک اثر جهانی می‌باشد.





اتاق‌های هتل نگارستان

چشم‌انداز تمامی اتاق‌های این هتل به گونه‌ای است که مهمانان نظاره‌گر نمای زیبای باغ تاریخی فین کاشان و یا افق زیبای شهر کاشان باشند. 

از جمله امکانات موجود در اتاق‌های دو تخته و سه تخته هتل نگارستان کاشان می‌توان به مبلمان، سرویس بهداشتی، تلویزیون Lcd، سیستم گرمایشی - سرمایشی، تلفن، اینترنت پرسرعت و روم سرویس اشاره کرد.





رستوران فیروزه هتل نگارستان

رستوران فیروزه هتل نگارستان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفيت 200 نفری‌ پذیرای مسافرین و متقاضيان محترم می باشد. 

این رستوران از ساعت 12 الی 15:30 جهت صرف ناهار و 19:30 الی 23:30 جهت صرف شام، آماده پذیرایی از میهمانان است.





سالن جشن هتل نگارستان

هتل نگارستان کاشان دارای سالن جشن با ظرفیت 500 نفر است که در دو قسمت مجزای آقایان و بانوان آماده ارائه سرویس به متقاضیان است.





تماس با هتل نگارستان

آدرس: کاشان - خیابان امیرکبیر - نرسیده به باغ تاریخی فین

تلفن: 03155347000

فکس: 03155347009

وب‌سایت: www.negarestan-hotel.com

پست الکترونیک: [email protected]


هتل نگارستان؛ تنها هتل 4 ستاره کاشان + تصاویر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog