هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد و از زمره نخستین هتل های سه ستاره مشهد می باشد.قدمت این هتل به قبل از انقلاب اسلامی می رسد.
هتل اطلس در هفت طبقه با فاصله ای در حدود 2 دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم(ع)، واقع در خیابان امام رضا، نبش میدان بیت المقدس واقع شده است.   این هتل دارای حدود 200 اتاق و ظرفیتی بالغ بر 550 نفر می باشد که بصورت اتاقهای 2 تخته و 3 تخته و آپارتمانهای یکخوابه و دو خوابه تقسیم شده اند. در ادامه‌ی سلسله نقد و بررسی های هتل های مشهد ،هتل سه ستاره اطلس مشهد را مورد بررسی قرار دادیم که توسط کارشناس مرکز جامع رزرواسیون هتل های مشهد(آسمان هشتم) مورد ارزیابی قرار گرفته است.


لابی هتل اطلس مشهد هتل اطلس مشهد دارای یکی از بزرگترین لابی ها در بین هتل های مشهد می باشد، اما جزو زیباترین آن ها نیست، فضای لابی ساده، بسیار تمیز و نسبتا زیبا است.   محیط آن بسیار پر جنب و جوش می باشد که رفت و آمد در آن زیاد است، پس اگر می خواهید یک قرار کاری و یا جلسه ای مهم را در لابی هتل برگزار کنید، پشنهاد می کنیم دست نگهدارید. یک دستگاه تلویزیون LED در داخل لابی وجود دارد که با توجه به مساحت آن و ظرفیت بسیار بالای لابی اصلا کافی به نظر نمی رسد. برخورد پرسنل پذیرش و خدمه هتل اطلس مشهد مطلوب و قابل قبول ارزیابی شد. کافی شاپ هتل اطلس مشهد کافی شاپ هتل اطلس مشهد دارای فضای دلنشین و زیبایی می باشد، که از نظر تنوع در انواع قهوه ها و نوشیدنی ها مطلوب بود، نور پردازی کافی شاپ بسیار زیاد و شدید بود که شاید مورد پسند همه واقع نگردد. به نظر اگر نورپردازی در کافی شاپ کمی ملایم تر شود فضای آرامش بخش تری را تداعی خواهد کرد. مدیریت کافی شاپ بر خلاف سایر پرسنل هتل اطلس، برخورد مطلوب و قابل قبولی نداشت و در حد یک هتل سه ستاره نبود !





رستوران هتل اطلس مشهد:
  هتل اطلس مشهد دارای دو رستوران مستقل از هم می باشد که غذاهای سنتی و ایرانی در آنها سرو می شود، رستوران ها دارای 2 نوع منوی غذایی متفاوت برای مسافران با اقامت فول بورد (صبحانه، ناهار و شام) می باشد
 
منوی غذایی برای مسافران رزرو شده از طریق سایت های رزرواسیون متفرقه با سالاد بسته بندی تک نفری است.
 
منوی غذایی برای مسافران رزرو شده توسط خود هتل اطلس و سایتهای رزرواسیون زیرمجموعه آن همراه با بوفه سالاد
تذکر:تمامی رزروهای مرکز جامع رزرواسیون هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد(آسمان هشتم)دارای منوی غذایی با بوفه سالاد می باشد.                          



واحدهای اقامتی موجود در هتل اطلس مشهد را می توان به سه بخش مجزا تقسیم نمود:
 
واحدهای آپارتمانی
واحدهای آپارتمانی هتل اطلس مشهد بسیار تمیز با نورپردازی مناسب می باشند. نمای بیرونی واحدهای آپارتمانی هتل اطلس بطور یکسره از جنس شیشه دو جداره تشکیل شده اند که دید بسیار زیبایی به خیابان امام رضا (ع) دارند ولی داخل آپارتمان ها از بیرون قابل رویت نمی باشند.واحدهای آپارتمانی هتل اطلس در دو نوع یک خوابه و دو خوابه وجود دارد که تمامی آنها دارای یک فضای نشیمن 20 متری نیز هستند.در قسمت نشیمن واحدهای آپارتمانی دو خوابه هتل اطلس یک کاناپه تخت خواب شو وجود دارد که برای استراحت نفر اضافه کاملا مناسب و راحت می باشد و نیازی به درخواست تخت اضافه نیست.سیستم گرمایش و سرمایش در تمامی اتاق ها و واحدهای هتل اطلس مشهد چیلر می باشد.
سوئیت های کلاسیک
سوئیت های کلاسیک، سوئیت های قدیمی بازسازی نشده هستند که قدمتی در حدود 15 سال دارند که می توان این قدمت را در تجهیزات داخلی آن مانند مبلمان و سرویس های بهداشتی به خوبی لمس کرد. اما این فدیمی بودن به معنای غیرقابل استفاده بودن آنها نیست. دستگاه تلویزیون موجود در این سوئیت ها از نوع تلویزیون های لامپ تصویری CRT قدیمی 21 اینچ است. در سوئیت های کلاسیک، هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم سرویس بهداشتی فرنگی موجود است، یکی از نقاط ضعف این سرویس های بهداشتی مشترک بودن آنها با حمام می باشد .سوئیت های کلاسیک هتل اطلس مشهد دارای پنجره های بسیار کوچک می باشند، نور چراغ اتاق ها آفتابی است، جنس کف اتاق ها سرامیک بوده، و رنگ قالب اتاق مانند کف و دیوارها سفید می باشد .در کل اگر انتظار یک اتاق رویایی با امکانات خالق العاده را دارید هرگز این سوئیت ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم، اما این به آن معنا نیست که این سوئیت ها کثیف و یا خارج از سرویس شده باشند بلکه برعکس از لحاظ تمیزی و رسیدگی به اتاق ها در وضعیت استانداردی قرار دارند.از نقاط ضعف دیگر اتاق های کلاسیک هتل اطلس مشهد سیستم گرمایش آن می باشد که برخلاف اتاق های رویال و واحدهای آپارتمانی قابل تنظیم درجه دما نیست! به این معنا که سیستم چیلر در این اتاق ها تنها دارای دگمه روشن و خاموش دارد، در این حالت اگر احساس گرما کردید چاره ای جز خاموش کردن آن ندارید و نمی توانید دما را کاهش دهید.از نکات مثبت این اتاق ها تمیزی و قیمت پایین آنها به نسبت سایر اتاق های هتل اطلس می باشد، وقتی مهمان یکی از این اتاق ها باشید حس می کنید داخل یک اتومبیل کادیلاک دهه 70 نشستید که با وجود اینکه هنوز اصالت و تمیزی خود را از دست نداده است اما بوی کهنگی و پیری آن را با تمام وجود حس می کنید.قابل ذکر است که مرکز جامع رزرواسیون هتل های مشهد ( آسمان هشتم) رزرو اتاق های کلاسیک هتل اطلس را انجام نمی دهد .
سوئیت های رویال
سوئیت های رویال سوئیت های بازسازی شده هستند که بسیار شیک و نوساز بوده و متریال بکار رفته در آنها به روز، تمیز و زیبا می باشند. رنگ قالب اتاق های رویال شکلاتی می باشد، دستگاه تلویزیون از نوع LED با صفحه نمایش 32 اینچ می باشد.نورپردازی در اتاق های رویال بسیار مناسب و ترکیبی از نورهای یخی، آفتابی و مهتابی می باشد که در کنار هم فضای دلنشینی را بوجود آورده است.دستشویی و حمام در واحدهای جدید التاسیس بطور مشترک می باشد اما توسط یک پارتیشن شیشه ای مشجر از هم جدا شده اند. برخی از واحدهای جدید فاقد دستشویی ایرانی می باشند و تنها دارای دستشویی فرنگی هستند اما در راه روهای طبقات هتل دستشویی ایرانی موجود می باشد.قابل تذکر است که تمامی اتاق هایی که توسط مرکز جامع رزرواسیون هتل های مشهد(آسمان هشتم) رزرو می شوند از نوع اتاق های رویال بطور فول بورد همراه با بوفه سالاد می باشند

هتل اطلس مشهد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog