دنیای Darksiders 3 مشابه اولین عنوان از این فرنچایز است

دنیای Darksiders 3 مشابه اولین عنوان از این فرنچایز است

بر خلاف  Darksiders 2، سومین قسمت از این مجموعه، دنیایی مشابه اولین عنوان از این فرنچایز خواهد داشت، دنیای محدودتر اما جذاب‌تر و پرمحتواتر.
به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، به گفته آقای " راینهارد پولیس" (Reinhard Pollice) ،از افراد حاضر در استدیو  THQ Nordic، دنیای عنوان سوم، متراکم‌تر و سرشار از موارد مخفی و جذاب خواهد بود که محدود بودنش را جبران می‌کند.
" بازی زیر دست ما تلاش نمی‌کند که یک عنوان نقش‌آفرینی جهان باز وسیع مانند  Darksiders 2 باشد، بلکه در آن  مثل قسمت اول این مجموعه محتوای بیشتر در درجه اهمیت بالاتری قرار دارد. ما دنیای بازی را به نحوی ساخته‌ایم که بازیکنان به طور طبیعی حس می‌کنند به بعضی محیط‌های پیشین بازگشته‌اند اما هنوز آن‌ها این انتخاب را دارند که به هرجا می‌خواهند بروند و به همین منظور نیز محیط‌ها و موارد مخفی بسیاری را ترتیب داده‌ایم. "
از آن‌جا که  Darksiders 1 عنوان بهتر و موفق‌تری نسبت به نسخه دوم بود، بعید است که تصمیم سازندگان Darksiders 3 با اعتراض بازیکنان روبه‌رو شود. لازم به‌ذکر است که Darksiders 3 در سال آینده برای پلتفرم‌های PC، XBOX ONE و PS4 منتشر خواهد شد.
اخیرا نیز   IGN یک پیش‌نمایش در وبسایت خود منتشر کرد که در آن 12 دقیقه گیم پلی بازی و تصاویر جدیدی از بازی قابل مشاهده و خوشبختانه پیشرفت گرافیکی بازی در عین پایبند بودن به استایل همیشگی سری را نشان می‌داد. برای دیدن تریلر 12 دقیقه‌ای و تصاویر منتشر شده به اینجا بروید.

دنیای Darksiders 3 مشابه اولین عنوان از این فرنچایز است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog