سامسونگ نوت 7 دوباره می آید

اخبار گوشی ها 08 فروردین 96



سامسونگ نوت 7 دوباره می آید 5 (100%) 1 vote




همان‌طور که پیش از این در شایعات داشتیم سامسونگ قصد دارد نسخه بازسازی شده یا ریفربیشد گلکسی نوت 7 را دوباره عرضه کند.
گلکسی نوت 7 سامسونگ که به دلیل مشکلات آتش سوزی ناشی از باتری دوبار فراخوان شد و تولید و عرضه آن به ناچار متوقف شد حالا دوباره راهی بازار می‌شود. سامسونگ قصد دارد در فرآیندی سه مرحله‌ای گلکسی نوت 7 را مجدداً عرضه کند: مرحل اول ذخیره قطعات و اجزای نجات یافتنی مثل ماژول دوربین و نیمه‌رساناها، استخراج قطعات فلزی با کمک شرکت‌های دوست‌دار محیط زیست و فروش گوشی‌های ریفربیشد در مناطق «مناسب».

جالب است بدانید سامسونگ پیش از این تعمیر و یا ریفربیش کردن گلکسی نوت 7 را تکذیب کرده بود. به گفته این شرکت اما سامسونگ با مسئولان محلی و اپراتورها برای فروش نوت 7 همکاری خواهد کرد و گفته می‌شود این‌بار از یک باتری کوچک‌تر برای جلوگیری از مشکلات پیش در آن استفاده خواهد شد. سامسونگ می‌گوید مناطق فروش این گوشی بستگی به رگولاتورهای محلی و تأیید آن‌ها خواهد داشت.
جالب است بدانید در مراسم کنگره جهانی موبایل سامسونگ چند معترض و فعال محیط زیست در مورد آینده گلکسی نوت 7 اعتراض کردند و به نظر می‌رسد اعلامیه اخیر سامسونگ اولین قدم در راستای بازیافت گوشی‌هایی مثل گلکسی نوت 7 باشد. اما از آن‌جا که سامسونگ بار اول نتوانست مشکل گلکسی نوت 7 را به درستی تشخیص دهد و سری دوم گلکسی نوت 7 نیز به مشکلات آتش سوزی دچار شد آیا می‌توان بار دیگر به این شرکت و این گوشی نگون‌بخت اعتماد کرد¿
اگر مطالب سایت دبلیوموبایل برایتان مفید بود لطفا عضو کانال تلگرام سایت شوید .
https://telegram.me/wmobile
هر هفته به اعضای کانال یک دستگاه تبلت به قید قرعه اهدا می شود .

این مطلب مفید بود ؟ لطفا به اشتراک بگذارید

سامسونگ نوت 7 دوباره می آید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog