قالب وردپرس املاک مشاورین

قالب مشاورین در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۵ به نسخه ۳٫۰ آپدیت شد.
تغییرات این نسخه:
اضافه شدن بینهایت رنگ بندی و امکان انتخاب رنگ بندی کاملا دلخواه از پنل قالب
ارتقاء فونت ایران سنس به نسخه ۴
امکان نمایش تاریخ روز به شمسی در هدر وب سایت
امکان نمایش شماره تلفن در هدر وب سایت
بهینه سازی و تفکیک جستجو
اضافه شدن تب جستجو در خرید و فروش املاک
اضافه شدن تب جستجو در رهن و اجاره املاک
اضافه شدن تب جستجو با کد ملک
بهینه سازی نمایش املاک در صفحه اصلی همراه با تصویر شاخص و اسکرول کاستومایز شده
تغییر رنگ بندی در فوتر وب سایت
اضافه شدن نمایش موقعیت ملک بر روی نقشه گوگل
بهینه سازی کامل نمایش مشخصات ملک
تفکیک کامل مشخصات ملک ، توضیحات ، املاک مشابه و نظرات
اضافه شدن امکان اضافه کردن بنر دلخواه در بالای سایدبار صفحات داخلی

در تاریخ ۱۲ دی ماه۱۳۹۵ قالب املاک مشاورین به نسخه ۲٫۰ آپدیت شد.
تغییرات این نسخه:
بهبود کلی سیستم جستجوی املاک
در تاریخ ۱۸ مهرماه ۱۳۹۵ قالب املاک وردپرس مشاورین به نسخه ۱٫۵ آپدیت شد 
تغییرات این نسخه:
امکان درج ملک با فیلدهای بسیار متنوع
آپدیت سیستم جستجو
با سلام خدمت شما کاربران عزیز و دوستداران وردپرس امروز با معرفی قالب املاک مشاورین که یک قالب حرفه ای و کاربر پسند می باشد می پردازیم.
معرفی قالب املاک وردپرس مشاورین
پس از مدت ها نیاز سنجی و تحقیق و بررسی و مشاوره با پیشکسوتان املاک کشور در عرصه فضای مجازی به طراحی و تولید قالب املاک وردپرس مشاورین پرداختیم.
شاید در وهله اول این قالب بسیار ساده و فاقد امکانات به نظر برسد اما نکته مهم در همین سادگی نهفته است و سیاست های خاصی در پس زمینه قالب در نظر گرفته شده است که مختص صنف محترم مشاورین املاک خواهد بود. و در ادامه به شرح هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.
برخی از امکانات صفحه داخلی قالب املاک

سیستم جستجوی پیشرفته قالب املاک مشاورین
یکی از مواردی که در قالب های مختص املاک بسیار حائز اهمیت میباشد یک سیستم جستجوی کاربر پسند و ساده و در عین حال قوی و دقیق میباشد.
شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که در سیستم جستجوی این قالب از امکانات پیشفرض وردپرس و متا فیلد ها و کاستوم فیلد ها استفاده نشده است و کاملا اختصاصی پیاده سازی شده است. درست است که سیستم جستجوی پیشرفته پیشفرض وردپرس بسیار قوی و دقیق عمل مینماید اما یک مشکل این وسط وجود دارد که در ادامه کار وب سایت ممکن است سایت را دچار مشکل اساسی نماید و آن این است که هنگامی که تعداد آگهی های املاک شما بیشتر از ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ مورد باشد و بخواهیم با جزئیات زیادی که برای املاک درج میگردد به وسیله سیستم متا کوئری خود وردپرس از بین این آپشن های املاک جستجو انجام دهیم بی شک با توجه به سیستم جستجوی خاص وردپرس بار بسیار زیادی به سرور شما تحمیل خواهد شد و وب سایت شما را دچار مشکل خواهد کرد و سایت شما پست سر هم DOWN شده و از دسترس خارج خواهد شد که این برای یک وب سایت اصلا جالب نخواهد بود.
سیستم جستجوی پیشرفته ایجکسی
یکی دیگر از موارد مهم این قالب استفاده از ایجکس برای یافتن موارد دلخواه بر اساس آپشن هایی هست که کاربر انتخاب مینماید. بدین صورت که کاربر هر کدام از مواردی را که مایل باشد انتخاب مینماید و با زدن دکمه جستجو تعداد موارد یافت شده بر اساس آپشن های انتخابی نمایش داده خواهد شد و کاربر در صورت تمایل میتواند جزئیات بیشتر را مشاهده نماید.

نمایش آپشن های جستجوی پیشرفته بر اساس موارد ثبت شده
یکی از موارد جالب که در سیستم جستجوی پیشرفته قالب املاک وردپرس مشاورین در نظر گرفته شده است نمایش آپشن های هر مورد بر اساس موارد ثبت شده توسط کاربران یا مدیر سایت خواهد بود.
برای نمونه مثلا اگر کاربر یا مدیر سایت فقط برای استان تهران ملکی را ثبت کرده باشند در فیلد انتخاب استان فقط استان تهران نمایش داده خواهد شد یا برای هر استان دیگری که ملکی ثبت شده است و برای استان هایی که ملکی ثبت نشده باشد اسامی استان ها نمایش داده  نخواهد شد و حتی اگر کاربر مثلا استان تهران را انتخاب نماید سیستم در پس زمینه جستجو خواهد نمود و شهر هایی را که برای استان تهران ثبت شده است نمایش داده خواهد شد و شهرستان هایی که برای انها ثبت ملک انجام نشده است نمایش داده نخواهد شد. و مابقی آپشن های فیلدهای جستجو هم به همین نحو خواهد بود تا احتمال پیدا نشدن ملک به صفر برسد
و دیگر امکانات که با کارکردن با سیستم جستجو متوجه خواهید شد.
امکان ثبت ملک و درخواست ملک بدون عضویت و سریع
یکی دیگر از موارد مهم و مورد نیاز کاربران و مدیران سایت های مشاورین املاک سریع و دردسترس بود امکان ثبت ملک و درخواست ملک توسط کاربران میباشد که در طراحی و کدنویسی قالب کاملا سعی بر آن بوده است که این موارد مهم هم کاملا در دسترس کاربران و حتی مدیر سایت باشد.
امکان نمایش موارد دلخواه در بخش املاک ویژه و فوری در صفحه اول وب سایت
امکان جالب دیگری که در قالب املاک وردپرس مشاورین در نظر گرفته شده است قابلیت نمایش یک مورد در بخش املاک ویژه و یا املاک فوری یا حتی هر دو باشد که در صورت تمایل مدیر وب سایت به راحتی و با زدن یک تیک میتواند مورد را به صفحه اصلی یا املاک فوری اضافه نماید.


نکته قابل توجه اینکه این مورد هم طوری کدنویسی شده است که هیچ گونه بار اضافی بر روی سرور نیاورده و قالب حتی در هاست های اشتراکی و ضعیف هم خیلی سبک و سریع کار کند.
جداسازی قسمت املاک و دسته بندی و برچسب ها در پنل مدیریت وردپرس

نمایش اطلاعات دسترسی به مالک یا درخواست کننده فقط برای مدیر وب سایت
نمایش اطلاعات دسترسی به کاربران ثبت کننده ملک یا درخواست کننده ملک فقط برای مدیران وب سایت قابل نمایش خواهد بود و کاربران عادی به هیچ عنوان به این اطلاعات دسترسی نخواهند داشت.

همچین این قالب در سایت GTMETRIX از سرعت بارگذاری خوب در حد ۳ ثانیه و درخواست بسیار پائین برخوردار میباشد که در تصویر زیر مشاهده مینمائید:

پنل تنظیمات حرفه ای و کامل قالب
برای مدیریت قالب پنل تنظیماتی در نظر گرفته شده است که میتوانید قسمت های مختلف قالب یا وب سایت را مدیریت نمائید مانند تغییر لوگو ، تغییر اطلاعات تماس در هدر و فوتر وب سایت ، درج مشخصات محل بر روی نقشه گوگل و بسیاری از تنظیمات دیگر:

تصاویر قابل تعویض پارالکس برای هدر قالب و صفحه اصلی

قالب وردپرس املاک مشاورین


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog