سپاهان 2 - 2 پرسپولیس ؛ زیبا و جذاب ، مثل همیشه






پرسپولیس و سپاهان در هفته هفتم لیگ به تساوی رسیدند.



به گزارش فوتبال جهان ، تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 20 در هفته هفتم لیگ به مصاف هم رفتند.
هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس سپاهان-پرسپولیس پنجشنبه 30 شهریور 1396 ساعت 20 ورزشگاه نقش جهانی اصفهان داوران:  اشکان خورشیدی – سجاد طوری – رحیم شاهین – علی صفایی – ناظر: محمود رفیعی گلزنان: مهدی طارمی(پرسپولیس)-علی علیپور(پرسپولیس)-مروان حسین(سپاهان)-جلال علی محمدی(سپاهان) کارت زرد: مهدی طارمی(پرسپولیس)-سیاوش یزدانی(پیکان)-حسن جعفری(سپاهان)-فرشاد احمدزاده(پرسپولیس)-جلال علی محمدی(سپاهان)
ترکیب دو تیم
سپاهان: لی اولیویرا، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، ساسان انصاری، عزت الله پورقاز، میلاد سرلک، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، مروان حسین، مهرداد محمدی، رافائل
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور، مهدی طارمی
نیمه اول
نیمه اول پرسپولیسی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 2 علیپور توانست دروازه سپاهان را باز کند که داور آن را به خاطر خطای خلیل زاده روی بازیکن سپاهان مردود اعلام کرد. دقیقه 7  علیپور در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد که پاس رو به بیرون او به طارمی رسید و شوت آرام مهاجم سرخپوشان در آغوش لی اولیویرا قرار گرفت. دقیقه 12 روی حرکت خوب مهرداد محمدی، مروان حسین در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت این بازیکن از زاویه بسته در آغوش بیرانوند قرار گرفت.
حدود 10 دقیقه بازی متعادل دنبال می شد که دقیقه 22 شوت ساسان انصاری با اختلاف زیادی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت. دقیقه 26 رافائل پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرانوند عبور کرد. دقیقه 32 محسن مسلمان توپ را از جناح راست برای طارمی ارسال کرد که وی توپ را برای امیری کاشت تا دروازه را باز کند، اما داور خطای هند طارمی را اعلام کرد و گل مردود شد.
سرانجام حملات پرسپولیس جواب داد و یزدانی روی طارمی در محوطه سپاهان خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، دقیقه 38 مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک شوت محکم توپ را خلاف جهت حرکت اولیویرا درون دروازه قرار داد. در پایان این نیمه پرسپولیس موفق شد با نتیجه 1 بر 0 سپاهان اصفهان را شکست دهد.


نیمه دوم
نیمه دوم هم مانند نیمه اول با جذابیت آغاز شد و دقیقه 50 سرخپوشان پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی خوب شدند که آن را با شوت بی دقت محمد انصاری از دست دادند. دقیقه 51 ساسان انصاری روی اشتباه خط دفاع پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی داشت که شوت او بیرانوند با واکنشی خوب به کرنر فرستاد تا جدی ترین موقعیت زردپوشان از دست برود.
دقیقه 53 کرنر ارسالی مسلمان به شجاع خلیل زاده رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان عبور کرد. دقیقه 55 شوت مروان حسین از پشت محوطه جریمه پرسپولیس در دستان علیرضا بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 60 شاهین ثاقبی فرصت داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که حسین ماهینی با تکلی خوب توپ را بره کرنر فرستاد. سرانجام حملات سپاهان جواب داد و دقیقه 61 کرنر ارسالی مهرداد محمدی به مروان حسین رسید که این مهاجم عراقی با ضربه سری خوب دروازه پرسپولیس را باز کرد. این گل باعث شد بازی جذابیت بیشتری پیدا کند.
دقیقه 64 ساسان انصاری به خوبی از مدافعان پرسپولیس عبور کرد و از زاویه بسته دروازه بیرانوند را با شوت خود تهدید کرد. پرسپولیسی ها روی یک همکاری خوب خود را به پشت محوطه جریمه سپاهان رساندند که دقیقه 71 فرشاد احمدزاده با یک پاس عالی توپ را به علی علیپور رساند که وی در موقعیتی تک به تک دروازه اولیویرا را باز کرد. دقیقه 74 توپ در محوطه سپاهان به طارمی رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 76 با پاس عالی امیری توپ در دهانه دروازه سپاهان به طارمی رسید که شوت او را اولیویرا به زیبایی دفع کرد. برخلاف جریان بازی در دقیقه 86 سانتر زیبای رضا میرزایی به جلال علی محمدی رسید که شوت این بازیکن درون دروازه بیرانوند قرار گرفت.

سپاهان 2 - 2 پرسپولیس ؛ زیبا و جذاب ، مثل همیشه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog