پایان کار نمایندگان ایران در رشته‌های جوجیتسو و کشتی با کمربند در عشق‌آباد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در عشق‌آباد، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در سال 2017 به میزبانی شهر "عشق آباد" ترکمنستان پیگیری شد که در پایان این رقابت‌ ها جوجیتسو و کوراش‌کاران ایرانی یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز کسب کردند.
در وزن 94 + کیلوگرم و در فینال  مسعود جلیلوند طلایی شد و مسعود حسن زاده به نشان نقره دست یافت.
سوده کمندانی در وزن 70 + کیلوگرم بانوان بر سکوی سوم ایستاد تا نخستین مدال تاریخ جوجیتسو بانوان با رنگ برنز و به نام وی ضرب شود.
اما در وزن آزاد مسعودحسن زاده نایب قهرمان شد و مسعود جلیلوند صاحب نشان برنز شد.
 علاوه بر این کشتی گیران مرد و زن ایران در رقابتهای کشتی با کمربند کلاسیک بازیهای داخل سالن آسیا سه مدال برنز کسب کردند.
رقابتهای کشتی با کمربند بازی های داخل سالن آسیا وارد دومین روز برگزاری شد و نمایندگان ایران در بخش کلاسیک به رقابت پرداختند که حاصل کار آنها کسب دو برنز در بخش بانوان و یک مدال برنز در بخش مردان گرفتند.
نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:
زنان
لیلا سیاوشی در مرحله نیمه نهایی  وزن 50- کیلوگرم، برابر نماینده ازبکستان قرار گرفت که با نتیجه  3 بر  1 شکست خورد و به همان مدال برنز اکتفا کرد.
آسیه شجاعی در مرحله نیمه نهایی وزن 70+ کیلوگرم با نماینده ترکمنستان رقابت کرد  که در پایان  شکست خورد و او از رسیدن به فینال بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.
ریحان شیخان در  وزن 60- کیلوگرم به مصاف نماینده ترکمنستان رفت که با نتیجه 6  بر صفر  شکست را قبول کرد.
زهرا یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 55- کیلوگرم مقابل نماینده ترکمنستان 10 بر صفر مغلوب شد.
سحر غنی‌زاده کشتی‌گیر وزن 65- کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر دل افروز از ازبکستان با نتیجه 7بر2 شکست خورد و حذف شد.
مردان
یاسر محمدی در یک چهارم نهایی وزن 80- کیلوگرم نماینده پاکستان را 7بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در نیمه نهایی برابر نماینده ازبکستان قرار گرفت که با نتیجه 6بر 1 مغلوب شد و به همان مدال برنز اکتفا کرد.
محمود پروانه در مرحله یک چهارم نهایی وزن 100- کیلوگرم با نماینده ازبکستان کشتی گرفت که 4بر صفر مغلوب شد و از رقابتها کنار رفت.
محمدغلامی در یک هشتم نهایی وزن 70- کیلوگرم نماینده قزاقستان را 7بر صفر شکست داد. در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7بر2 مغلوب نماینده ازبکستان شد و کنار رفت.
حبیب غلامپور در مرحله یک چهارم نهایی 100+ کیلوگرم 4 برصفر کشتی را به نماینده ازبکستان واگذار کرد.
علی خلیلی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 55- کیلوگرم با نتیجه 9 برصفر مغلوب نماینده ترکمنستان شد.
حامد میرزاپور، در مرحله یک هشتم نهایی وزن 90- کیلوگرم برابر موزاپاروف از قزاقستان قرار گرفت که با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و کنار رفت.
قاسم نوروزی هم در یک هشتم نهایی وزن 60- کیلوگرم، برابریوماتوف از ازبکستان به رقابت پرداخت که 7 بر صفر بازی را واگذار کرد و حذف شد.
اسماعیل امیری در وزن65- کیلوگرم با شکست 6 بر 3 مقابل نماینده کشور میزبان از گردونه مسابقات کنار رفت.
پنجمین دره بازیهای آسیای داخل سالن و نهرهای رزمی که در تاریخ 17 سپتامبر در دهکده المپیک عشق‌آباد با حضور حدود 6 هزار ورزشکار از 65 کشور آسیا و اقیانوسیه از جمله ایران، در 21 رشته تا تاریخ 27 سپتامبر ادامه دارد.
انتهای پیام/ح
http://fna.ir/a0yxi3



اخبار مرتبط
تلاش برای گنجاندن بازی‌های الکترونیک در رقابت‌های المپیک 96/06/29 - 13:31 ایران با ۲۶ مدال همچنان در رتبه دوم مسابقات آسیایی « عشق‌آباد» 96/06/29 - 10:45 کاروان ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی «عشق‌آباد» + تصاویر 96/06/28 - 13:35 ایران رتبه دوم رده‌بندی مدال‌ها در بازی‌های آسیایی عشق‌آباد را کسب کرد 96/06/28 - 09:29 بازی‌های آسیایی داخل سالن عشق‌آباد ۲۰۱۷ از دریچه دوربین+تصاویر 96/06/28 - 10:14 افتتاحیه بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق‌آباد-2017 +تصاویر 96/06/27 - 10:05 پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن «عشق‌آباد- 2017» به روایت آمار 96/06/25 - 15:41

پایان کار نمایندگان ایران در رشته‌های جوجیتسو و کشتی با کمربند در عشق‌آباد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog