گل‌محمدی: بازیکنان تراکتورسازی به خودباوری رسیدند/ بازی در لیگ برتر با جام حذفی تفاوت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم پدیده مشهد اظهار داشت: بازی سختی برابر پدیده داریم و این تیم کیفیت خوب خود را در لیگ برتر نشان داده و کادر فنی بسیار خوبی دارد.
وی گفت: نتایج خوبی که پدیده گرفته نشان داده است که تیمی منسجمی است و حرف‌های زیادی برای گفتن داد، ما نیز تمرینات خوبی داشتیم و تیم تراکتورسازی به مرحله خودباوری رسیده است و به انسجام لازم دست یافته‌ایم. گل‌محمدی گفت: از بازیکنان تیم می‌خواهم که تمرکز لازم را داشته باشند و پیروزی تا آخرین لحظه تلاش کنند که بتوانند به پیروزی دست یابند و طرز تفکر بازیکنان تیم که تلاش برای پیروزی دارند، قابل ستایش است. سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازی جام حذفی با لیگ برتر فرق می‌کند و آنها در جام حذفی در خانه خود برای پیروزی به میدان آمده بودند و همین فضای لازم را به بازیکنان تیم ما می‌داد و موفق شدیم این تیم را در شهر خودش شکست دهیم.
وی افزود: اما شرایط بازی فردا کاملاً متفاوت بوده و قطعاً پدیده هم برای جبران نتیجه جام حذفی می‌آید و این کار ما را سخت می‌کند.
گل‌محمدی گفت: فضای لازم را نیز نخواهیم داشت و از بازیکنان تیم می‌خواهم که نهایت تلاش خود را برای شکست دادن حریف و کسب 3 امتیاز بکنند،امیدواریم بتوانیم هواداران تیم را با یک نتیجه خوب راضی سازیم. وی افزود: مهم‌ترین موضوعی که تیم ما را اذیت می‌کند، مصدومیت بازیکنان است و در این بازی نیز محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و محمد نوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و این قضیه در جریان کار تیمی و تاکتیکی ما تاثیرگذار است. گل‌محمدی، به نقش تماشاگران تیمش در موفقیت‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: از هواداران تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم که همیشه همراه تیم بوده و چه در تبریز و چه بیرون از تبریز در کنار تیم بودند و با حمایت‌های خود در نقش مهمی در پیروزی‌ای تیم تراکتورسازی داشتند.
انتهای پیام/ج/
http://fna.ir/a0z4wi


گل‌محمدی: بازیکنان تراکتورسازی به خودباوری رسیدند/ بازی در لیگ برتر با جام حذفی تفاوت دارد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog