کانفیگ حرفه ای سئو وردپرس



با سئو اصولی سایت خود، کاری کنید جستجوی کاربران فقط به سایت شما ختم شود.

طبق تخقیقاتی که داشتم متوجه شدم بزرگترین و بهترین کانال ورودی مخاطب به سایت ها خود موتور های جستجو هستند،پس سئو سایت بهترین و کم هزینه ترین راه برای افزایش ترافیک سایت شماست. ولی سئو سایت چگونه و توسط چه کسی انجام شود  می تواند مهمترین تاثیر را در نتیجه کار داشته باشد!
آیا میدونستید؟

قبل از شروع فعالیت سایت باید سناریوی سئو نوشته شود؟
قبل از انشار اولین پست باید سئو اصلی سایت (سئو درون سایت On-Site ) خود رو به صورت کاملا استاندارد انجام داده باشید؟
تنظیمات سئو در وردپرس ( افزونه های سئو – پیکربندی وردپرس -سرعت سایت ) بخشی از اصلی ترین کارهای سئو هست و باید 100% به صورت حرفه ای انجام شود؟
سئو کم هزینه ترین روش برای رسیدن به بازدید، کاربر، مشتری و فروش بالاست؟

 
 
تاثیر سئو بر روی درآمد سایت
 
توجه کنید بیش از 80% بازدید اینترنت از موتور جستجو شروع میشه و همین آمار برای مجاب کردن شما کافیه تا به فکر سئو سایت باشید، هدف سئو کردن سایت؛ هدایت کردن کاربر هدف به سایت شماست و این یعنی مشتری و کافیه مشتری رو از طریق سایت و روش های بازاریابی به خریدار تبدیل کنید و از وبسایت خود به بهترین شکل کسب درآمد کنید. در اصل هیچ روش بازاریابی تا این حد بازگشت سرمایه نداره.

به نظر من اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید اولین کاری که باید انجام دهید سرمایه گذاری روی سئو سایت هست چون سریعترین و کم هزینه ترین روش هست.

چرا باید از افزونه های سئو برای وردپرس استفاده کنید؟
وردپرس یه سیستم مدیریت محتوای بسیار سبک هست که برای بسیاری از نیازها باید از افزونه ها و… استفاده کنید تا بتونید به بهترین شکل از قدرت بالای وردپرس استفاده کنید. وردپرس به صورت پیش فرض با سئو بسیار سازگار هست ولی برای استفاده درست از امکانات و تنظیمات با توجه به تخصص سئوکار نیاز به افزونه های سئو دارید تا بتونید در جایگاه های اول گوگل قرار بگیرید.
بهترین افزونه های سئو در وردپرس:

این افزونه ها به صورت جهانی هم مورد تایید سئو کاران بوده و هست، به شخصه با افزونه Yoast SEO  بیشتر کار کردم و خیلی قبولش دارم:)



توجه کنید حتما برای تنظیمات اولیه سئو سایت و افزونه های سئو از متخصص استفاده کنید یا از آموزش های معتبر استفاده کنید!





برای تنظیم این افزونه ها باید از کجا شروع کنیم؟

 شما برای انجام این کار چند راه مختلف دارید:


و یا از خدمات ما در این زمینه استفاده کنید

کانفیگ حرفه ای سئو وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog