کار واقعیت افزود جادو کردن است؛ معرفی اپلیکیشن TapMeasure برای iOS 11

کار واقعیت افزود جادو کردن است؛ معرفی اپلیکیشن TapMeasure برای iOS 11

اپل روز گذشته iOS 11 را در اختیار کاربران قرار داده و ما را به دنیایی جدید دعوت کرده، یکی از ویژگی‌های این دنیای جدید واقعیت افزوده  یا  ARKit خواهد بود، باید منتظر ماند تا اپلیکیشن و بازی‌های بسیاری بر اساس این قابلیت راهی اپ استور شوند، البته iOS 11 ویژگی زیاد دارد و ما به دنبال فرصت هستیم تا اپلیکیشن‌های به روز شده را مفصل معرفی کنیم.
لحظه به لحظه با اپل و بیشتر از آن: https://telegram.me/appratech
 
یکی از اولین اپلیکیشن‌ها که بر اساس هوش کامپیوتری و واقعیت افزوده طراحی شده TapMeasure نام دارد، این اپ یک متر دیجیتال است، با آن می‌توانید مختصات و اندازه‌ی هر چه که در تیر رس دوربین قرار می‌گیرد را به دست بیاورید.
کافی‌ست به برنامه بروید و دوربین را به طرف سوژه مورد نظر بگیرید، مختصاتی که می‌خواهید را علامت زده تا معجزه را به چشم خود ببینید.
از #iOS11 بیشتر بدانید
 
از TapMeasure همچنین می‌توانید برای تراز نمودن تابلو‌ها بهره بگیرید، این اپ بهترین زاویه قرار گیری تابلو را به شما نشان خواهد داد، نقشه سه بعدی از محلی که می‌خواهید به همراه جزئیاتی دقیق، مساحت، متراژ و هر آنچه که می‌خواهید با این اپ در دستان شما قرار می‌گیرد.


تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

کار واقعیت افزود جادو کردن است؛ معرفی اپلیکیشن TapMeasure برای iOS 11


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog