مشکل خاموش نشدن وای فای و بلوتوث در کنترل سنتر iOS 11

مشکل خاموش نشدن وای فای و بلوتوث در کنترل سنتر iOS 11

اگر دیوایس خود را به iOS 11 آپدیت کرده‌اید احتمالا کنترل سنتر جدید آن را یکی از ویژگی‌های بسیار خوب می‌دانید، در اولین نسخه از iOS 11 که چند روز پیش عرضه شد مشکلی وجود دارد که سبب می‌شود نتوانید وای فای و بلوتوث را از طریق کنترل سنتر خاموش کنید.
لحظه به لحظه با اپل و بیشتر از آن: https://telegram.me/appratech
کنترل سنتر به کلی دوباره طراحی شده و مانند گذشته گزینه‌های برای فعال کردن بلوتوث و وای فای در آن وجود دارد، اما اگر از طریق همین کنترل سنتر وای فای را خاموش کنید در کمال تعجب خواهید دید که وای فای غیر فعال نشده است.
اپل واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده اما برقرار ماندن Handoff و Hotspot و یا ارتباط دیوایس با اپل پنسل می‌تواند از دلایل آن باشد؛ به هر حال فعلا تنها راه برای حل مشکل مراجعه به بخش بلوتوث و وای فای در منوی تنظیمات، برای خاموش کردن هریک اقدام کنید.
Engadget

تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

مشکل خاموش نشدن وای فای و بلوتوث در کنترل سنتر iOS 11


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog