سفر سرخ؛ بازی Morphite سرانجام برای iOS عرضه شد

سفر سرخ؛ بازی Morphite سرانجام برای iOS عرضه شد

بازی Morphite  سرانجام پس از ماه‌ها انتظار به اپ استور رسیده است، این بازی در اولین برخورد No Man's Sky را در ذهن‌تان تداعی می‌سازد، Morphite برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سوییچ و پی‌سی نیز عرضه می‌شود.

بازی به صورت کاوش محور و اول شخص پیش می‌رود، با دنیای طراحی شده پر از جزئیات بار دیگر ماجراجویی را پیش روی‌تان خواهید یافت.

استودیو Crescent Moon Games بازی Morphite را در اپ استور به قیمت 7.99 دلار عرضه می‌کند، سازندگان در این عنوان از بازی‌های دیگری چون Ratchet and Clank الهام گرفته‌اند در حرکتی تازه باید سیاره‌ها را به امید یافتم منابع ماجرا بجویید، در نقش شخصیت زنی به نام مایرا کیل در این بازی حضور دارید، برای پیدا کردن منابع جدید خانه را ترک می‌گویید و ماموریت‌های مختلف را به سرانجام می‌رسانید، در بین راه با ستاره‌های پیرامون ارتباط بگیرید و به دنبال سرنوشت بروید، در این سفر شگفت انگیز با نقشه ستاره شناسی راه را پیدا کنید و شاهد نبردهای بین سفینه‌ای باشید.

ویژگی‌های بازی  Morphite:
طراحی هنری و جذاب
امکان پیدا کردن مسیر با نقشه ستاره شناسی
نبردهای فضایی، معماهای محیط محور، سیستم تجارت فضایی، دنیایی زیبا
صداگذاری کامل داستان بازی و امکان ارتقای لباس فضانوردی در کنار جمع آوری منابع
امکان ارتقای اطلاعات سفینه با اسکن موجودات جدید



تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

سفر سرخ؛ بازی Morphite سرانجام برای iOS عرضه شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog