اسکریپت مدیریت هاستینگ و فروش دامنه Complete register domain and billing

اسکریپت مدیریت هاستینگ و فروش دامنه Complete register domain and billing Reviewed by M J on Sep 22 Rating: 4.0 اسکریپت مدیریت هاستینگ و فروش دامنه Complete register domain and billing Complete register domain and billing نام یک اسکریپت قدرتمند و حرفه ای در زمینه راه اندازی سایت های میزبانی وب و فروش دامین می باشد که با پشتیبانی از Cpanel و ادغام WHM با یکدیگر، یکی از برترین اسکریپت های موجود در این زمینه می باشد. نصب سریع و آسان، امنیت بالا، سئوی قوی، پشتیبانی تیکتی و آنلاین، مدیریت قوی، مدیریت کاربران، ایجاد صورت حساب، ثبت دامنه، انتقال دامنه، ماژول های کاربردی حرفه ای، اعلانات ایمیل و... از جمله ویژگی های گفتنی این اسکریپت می باشد.
در گذشته اسکریپت های بسیاری در زمینه های میزبانی وب و دامین برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم و امروز نیز با یکی دیگر از این دسته اسکریپت ها درخدمت شما هستیم. اسکریپت های میزبانی وب و دامین امکان راه اندازی سایت های شرکتی خرید هاست و دامین را به استفاده کنندگان می دهد و به راحتی می توان چنین سایتی را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرد. اسکریپتی که هم اکنون آماده کرده ایم دارای ویژگی های جدید و متفاوتی میباشد که با آن ها آشنا می شوید.

Complete register domain and billing نام یک اسکریپت قدرتمند و حرفه ای در زمینه راه اندازی سایت های میزبانی وب و فروش دامین می باشد که با پشتیبانی از Cpanel و ادغام WHM با یکدیگر، یکی از برترین اسکریپت های موجود در این زمینه می باشد. نصب سریع و آسان، امنیت بالا، سئوی قوی، پشتیبانی تیکتی و آنلاین، مدیریت قوی، مدیریت کاربران، ایجاد صورت حساب، ثبت دامنه، انتقال دامنه، ماژول های کاربردی حرفه ای، اعلانات ایمیل و… از جمله ویژگی های گفتنی این اسکریپت می باشد.




برخی از امکانات اسکریپت مدیریت هاستینگ و فروش دامنه Complete register domain and billing :
پشتیبانی تیکت و پشتیبانی گفتگوی آنلاین
ورود به سیستم مشتری whm/cpanel
دارای سیستم امنیتی CAPTCHA
چک کردن وضعیت دامین (Whios)
سرویس ارسال ایمیل (اعلانات)
ثبت دقیق فعالیت های کاربر
ویرایش مشخصات دامین
داشبورد حرفه ای کاربران
ایجاد صورتحساب خودکار
سیستم فراموشی رمز
سیستم ارسال گزارش
قفل و بازکردن دامین
درگاه پرداخت آنلاین
پنل مدیریتی قوی
معرفی چند مدیر
امنیت بسیار بالا
حریم خصوصی
نصب آسان
و…
به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !
دانلود نسخه : 1.0.4


دستگاه جوجه کشی
نحوه استفاده
اسکریپت دارای نصب خودکار می باشد

مطلب مفیدی بود ؟ اشتراک مطلب در :
0 امتیاز بده در نظرسنجی شرکت کن !!

اسکریپت مدیریت هاستینگ و فروش دامنه Complete register domain and billing


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog