۶ ماه گارانتی بازگشت وجه ژاکِت

گارانتی بازگشت وجه | پشتیبانی ژاکت | تمدید پشتیبانی محصولات ژاکت

پشتیبانی مادام العمر، بروزرسانی دائمی ، مشاوره و پشتیبانی تلفنی، ایمیلی و … از جمله مواردی هستند که در سیستم های Marketplace همواره برای جذب خریداران به یک محصول در توضیحات محصول توسط فروشندگان درج می شوند اما در بسیاری از موارد هنگامی که نظارتی روی عملکرد فروشندگان وجود ندارد کلیه این صحبت ها با تناقض مواجه می شود چرا که ممکن است خریدار قادر به برقراری تماس تلفنی با فروشنده نباشد یا ایمیل های ایشان را پاسخ ندهد و یا حتی پس از خرید محصول هیچ بروزرسانی و پشتیبانی از فروشنده دریافت نکند.
پشتیبانی الزامی به جای پشتیبانی بدون پشتوانه!
این مشکلات با نظارت های دقیق کارشناسان ژاکت بر عملکرد فروشندگان به حداقل رسیده است اما با این حال همواره ممکن است به دلایل متعددی فروشنده ای قادر به ادامه همکاری با سایت نبوده یا خدمات پشتیبانی مناسبی را ارائه نکند. این عدم ارائه خدمات ممکن است یک ماه پس از خرید یک محصول رخ داده و یا ممکن است ۲ سال پس از خرید رخ دهد! در چنین مواردی باتوجه به نیاز خریداران و به جهت حمایت از خریدار برای داشتن یک خرید با اطمینان و در راستای حمایت از فروشندگانی که سال ها به فعالیت می پردازند و برای فروش یک محصول با قیمتی پایین، ملزم به ارائه پشتیبانی برای زمانی نا محدود می شوند تصمیم گرفتیم سیاست پشتیبانی در سایت را تغییر دهیم تا ضمن الزام فروشندگان به ارائه خدمات پشتیبانی مناسب، ارائه این خدمات را از نظر اقتصادی توجیه پذیر کرده و این اطمینان را نیز به خریداران بدهیم که هر خریدی که از سایت ژاکت انجام می شود از ۶ ماه گارانتی بازگشت وجه برخوردار خواهد بود.
گارانتی بازگشت وجه چیست؟
کلیه محصولاتی که از سایت ژاکت خریداری میکنید دارای ۶ ماه گارانتی بازگشت وجه هستند به این معنا که چنانچه محصول دارای مشکلی باشد که قابل استفاده نباشد یا امکانات درج شده در محصول با محصولی که در اختیار شما قرار گرفته است متفاوت باشد یا فروشنده در مدت ۶ ماه اول خرید شما، خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه نکند (توجه داشته باشید پشتیبانی به معنای اموزش وردپرس یا رفع مشکلات یا باگ های موجود در محصول اصلی نیست و باگ هایی که ناشی از فارسی سازی نباشند و در محصول اصلی نیز مشاهده شوند می باید توسط سازنده اصلی محصول رفع و در بروزرسانی های آتی ارائه شوند) می توانید سفارش خود را مرجوع کنید و وجه پرداخت شده جهت سفارش به موجودی غیرنقدی کیف پول شما اضافه می گردد تا در خریدهای بعدی و جایگزین خود از ان استفاده کنید.
همچنین باتوجه به اینکه به هیچ وجه منطقی نیست هیچ فروشنده ای اعلام کند به ازای هر خرید به صورت نامتناهی و مادام العمر خدمات پشتیبانی ارائه می کند، این سرویس در سیاست های جدید با محدودیتی ۶ ماهه همراه شده و چنانچه خریداران پس از مدت ۶ ماه از خرید محصول (فارغ از دسترسی رایگان به نسخه های بروزرسانی شده) نیازمند خدمات پشتیبانی باشند می باید سرویس پشتیبانی خود را تمدید کنند. تمدید پشتیبانی در بازه های زمانی ۶ ماهه امکان پذیر است و چنانچه پس از تمدید پشتیبانی نیز خریدار در دریافت خدمات پشتیبانی از فروشنده با مشکل مواجه شود یا فروشنده پشتیبانی مناسبی ارائه نکند، مبلغ پرداختی جهت پشتیبانی به خریدار مرجوع می گردد.
در این شرایط می توان به خریداران اطمینان داد که همواره فروشندگان موظف به ارائه پشتیبانی هستند و فروشندگان نیز در قبال مبالغ دریافتی برای پشتیبانی ملزم به ارائه این خدمات به نحو احسن به خریداران هستند.
پشتیبانی برای خریداران قبلی
چنانچه از زمان خرید هریک از خریداران قبلی ۶ ماه نگذشته باشد، می توانند تا پایان این مدت از خدمات پشتیبانی و گارانتی ۶ ماهه بازگشت وجه برخوردار شوند و چنانچه خریداری بیش از ۶ ماه پیش خرید خود را انجام داده باشد نیز می توانید پیش از ارسال تیکت نسبت به تمدید پشتیبانی اقدام نموده و مجددا از ۶ ماه خدمات پشتیبانی بهره مند شود.
قابل ذکر است ارائه خدمات پشتیبانی برای محصولات دارای لایسنس یا حتی محصولات بدون لایسنس صرفا برای یک دامنه امکان پذیر است و ثبت هر سفارش از یک محصول به معنای دریافت پشتیبانی ۶ ماهه روی یک دامنه برای ان محصول است. نام دامنه شما نیز هنگام ثبت اولین تیکت پشتیبانی از شما درخواست می گردد و در طی زمان پشتیبانی فرایند اعتبارسنجی دامنه به صورت هوشمند توسط سیستم پشتیبانی ژاکت مورد بررسی قرار می گیرد.

با تشکر مدیریت ژاکت

۶ ماه گارانتی بازگشت وجه ژاکِت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog