کسب درامد میلیاردی از طراحی قالب وردپرس

کسب درامد میلیاردی از طراحی قالب وردپرس | کسب درامد با کار در منزل | کسب درآمد از وردپرس | اشتغالزایی وردپرس | کسب درامد اینترنتی از ژاکت
به نظر شما طراحی قالب یک سایت تا چقدر می تواند درآمد داشته باشد؟ آیا وقت گذاشتن برای طراحی یک قالب وردپرسی کاری منطقی و درآمدزا است و یا این کار توجیه اقتصادی خوبی دارد؟ اگر همچنان برای طراحی یک قالب وردپرسی و انتشار آن در مارکت های معتبری همچون ژاکت تردید دارید و می خواهید با سبک زندگی یکی از طراحان موفق تم فارست آشنا شوید پیشنهاد می کنیم با مطلب زیر ما را همراهی کنید.

یک میلیون دلار درآمد از طراحی قالب سایت
در شهر لیل در شمال فرانسه، یک طراح وب با تخصص طراحی قالب وردپرس به تازگی یک شبه ره صد ساله کسب درآمد از وردپرس را طی کرده است. شرکت ولف تمز با ایجاد فرایند ویژه ای برای خلق قالب های ورد پرس برای کسب و کار ها و کاربردهای خاص، در آستانه ی گذر از یک میلیون فروش و تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین توسعه دهندگان نخبه ی Envato است. بنابراین مناسب دیدیم فرصتی بگذاریم برای آشنایی با کنستانتین، مرد پشت صحنه این قالب ها.
توجه: متن این گفتگو برای شفاف سازی بیشتر اندکی ویراستاری و به سبک محاوره نگارش شده است.

– خب خودت رو برامون معرفی کن و بگواز کجایی و زندگی رو چطور میچرخونی؟
کنستانتین ۳۳ ساله، طراح قالب وردپرس در تم فارست
سلام به همه. من کنستانتین، ۳۳ سالمه و در شهر لیل شمال فرانسه با نامزدم همراه با سگ و گربمون زندگی میکنیم و از سال ۲۰۱۲ بصورت تمام وقت مشغول ساخت قالب های ورد پرسی برای انوانتو هستم.
من عاشق غذاهای تندم. مفهوم غذای تند برای من از اونجایی شروع میشه که بغل دستیم از بوی غذای من اشکش دربیاد. یه جورایی برای من انگار گوشت و ماهی بدون طعم ادویه غذاهای هندی اصلا وجود ندارن!
– چیز غیر معمول یا ویژه ای تو روش انجام کارت هست؟
نه واقعا. من تو اطاق پذیرایی خونه کنار سگم مشغول کار میشم، احساس تنهایی نمی کنم و برای رفع خستگی میتونم برای همراهی در  قدم زدن روی سگم حساب کنم! معمولا ساعت ۸ صبح پا میشم، یه چیزی میخورم، قهوه ای میزنم و مشغول کار میشم تا وقتی گرسنم بشه. بعد از نهار یه دوساعتی میرم ورزش مثل دویدن یا باشگاه بدنسازی، بعدش برمیگردم و به کارهام میرسم تا زمانی که همه کار های اون روز که میخواستم انجام بدم رو تموم کنم.
بعضی وقت ها پیش میاد که دیرتر شروع می کنم و شب ها تا دیر وقت کد میزنم. از حس اینکه من بیدارم و کار میکنم وقتی دیگرون خوابند لذت میبرم.

– نکته قابل توجهی درباره تجربه های زندگیت هست؟
در واقع آره هست! من شغل های مختلفی داشتم ولی همیشه شیفته موسیقی بودم به ویژه متال. شروع کردم به کار طراحی گرافیک برای جلد سی دی ها و پیراهن گروه های موسیقی و همینطور یادگیری کدنویسی CSS برای طرح زدن تو سایت my space. خب همه چیز کم کم پشت سر هم پیش اومد. یادش بخیر قدیما. اول HTML یادگرفتم، بعد CSS و بعد تر PHP تا اینکه بتونم یک وبسایت واقعی رو کد نویسی کنم. تا اینکه یک روز یک گروه موسیقی از من خواست که براشون یک قالب ورد پرس طراحی کنم و این شروع آنچه هست که من امروز انجام میدم.
– چرا این کار رو انجام میدی؟ چیشو دوست داری؟
من دلم میخواست رییس خودم باشم. دلم میخواست خودم بتونم هفته ام رو برنامه ریزی کنم که بتونم تصمیم بگیرم هر وقت بخوام برم بدوم یا سوار موتور هارلی دیویدسونم بشم یه چرخی بزنم. بعضی وقت ها تنها کارکردن تو خونه میتونه آدم رو تو خودش غرق کنه، برای همین نیاز دارم برم بیرون تا مردم رو ببینم، با نامزدم وقت بگذرونم و یک نفسی تازه کنم.

– خاطره انگیزترین داستان یکی از مشتری هات در انوانتو، چی بوده برات؟
چیز خاصی تو ذهنم نیست الان، اما حس عالی دارم وقتی یک مشتری صد در صد از وب سایتش لذت برده و بابتش سپاسگزاره. این خیلی انگیزه بخشه. بیشترین چیزی که دوست دارم دیدن وب سایت های شاهکاری هست که با یکی از قالب های من ساخته شده. این ها لحظه هایی هستند که تو بیشترین لذت رو میبری و به آنچه انجام میدی افتخار میکنی.

– چالش برانگیز ترین چیزی که تو کسب درآمد از وردپرس هست چیه؟
فکر میکنم سخت ترین چیز در مورد این کار، در رقابت بودن همیشگی با همه ی جهان هست. تو همیشه مجبوری بهتر و بهتر باشی. صادقانه بگم بعضی وقت ها خسته کننده است.

– چند نفری که الهام بخشت بودن رو نام ببرو دلیلشو برامون بگو؟
من نمیتونم شخص خاصی رو نام ببرم. هر کسی میتونه منبعی الهام بخش برای من باشه. امروزه با وجود اینترنت میتونی ببینی که شخصی داره کاری رو با تلاش زیاد و از خود گذشتگی انجام میده. میتونه تو هنر، ورزش یا هر چیز دیگه ای باشه. ادم های جالب زیادی تو این دنیا وجود دارن. مهم نیست به چی علاقمندند، همیشه میتونی آدم های با علاقمندی های مشابه خودت پیدا کنی که بتونن الهام بخشت باشن. من دیدن ویدیو های کار های با حال ملت رو دوست دارم، مثل اون هایی که راه می افتن با یک موتور برن دنیا رو بگردن؛ رکورد های دنیارو بشکنن یا چیز هایی مثل این. فکر کردن به این که این دختر یا اون پسر میتونه فلان کار جالب رو انجام بده واقعا باحال و جالبه.

– چه پند و اندرزی برای افراد خلاق دیگه داری که بتونن در کسب درآمد از وردپرس موفق باشند؟
میز کار کنستانتین
سخت ولی هوشمندانه کار کنید. برای توسعه ابزار ها وقت صرف کنید تا چرخه ی کار رو بهبود بدید. این در آینده زمان رو برای شما میخره. به این فکر کنید که چطور میتونید یک ویژگی رو طوری خلق کنید که بتونید در آینده هم در پروژه دیگری ازش استفاده کنید. اگر مجبورید بخشی از یک کد رو دوباره بنویسید پس دارید کار اشتباهی انجام میدید. یک نفر رو برای کمک به خودتون استخدام کنید، اونموقع دیگه مجبور نیستید تمام روزتون رو صرف کار های تکراری کنید. نوآور باشید و همیشه از بهترین منابع استفاده کنید.
– به غیر از خودت، شخص مورد علاقت در بازارچه انوانتو کی هست؟ و چرا بهش علاقمندی؟
وقتی من در تم فارست شروع کردم.”اورمان کلارک” از اولین توسعه دهندگان نخبه بود. هیچ وقت گمان نمیکردم که یک روز بتونم رکورد فروش یک میلیون دلار از محصول رو بزنم. این واقعا هیجان انگیزه.

– وقت های آزادت رو چطور میگذرونی؟
همانطور که قبلا گفتم، ورزش رو دوست دارم. من هفته ای یکی دو بار پنچاک سیلات (نوعی هنر رزمی اندونزیایی) تمرین میکنم. تنهایی میدوم یا اغلب با نامزدم باشگاه میریم.
ما خیلی دور از دریا نیستیم. بعضی وقت ها میریم موتور سواری. من عاشق موتور هارلی دیویدسونم هستم. تنهایی یا اخر هفته ها با دوستان میریم موتور سواری.
من یکی از طرفدار های پرو پا قرص سینما هستم. به ویژه فیلم های ترسناک و علمی تخیلی؛ دیدن یک فیلم خوب و برنامه پیتزا خوری با دوتا برادرم میتونه یک شنبه شب خوب برای من باشه.

– احساست در مورد اینکه یک توسعه دهنده خفن! در انوانتو هستی چی هست؟
من خوشحالم و افتخار میکنم چون زود از دانشگاه انصراف دادم و مجبور شدم به طور کامل هر آنچه لازم بود رو خودم یاد بگیرم.
وقتی در بازارچه انوانتو شروع کردم، هیچ وقت تصور نمیکردم که روزی بتونم تبدیل به توسعه دهنده خفن انوانتو بشم. حس داشتن یک دستاورد بزرگ رو دارم اما این یک شروع تازه است.
مایلم از “لار” تشکر کنم که من رو در فروم ها حمایت کرد. میخوام از همه در انوانتو تشکر کنم. همچنین از تک تک مشتریانی که قالب من رو خریدند. من بدون اون ها اینجا نبودم.
کنستانتین تحت نام Wolf-Themes محصولات خود را در تم فارست منتشر می کند و در مدت حدودا ۵ سال همکاری با این مارکت، ۲۱ محصول با تعداد بیش از ۲۰٫۰۰۰ فروش موفق را به خود اختصاص داده و جایگاه فروشندگان با درآمد بالای ۱ میلیون دلار را کسب کرده است.
مشاهده صفحه نمونه کارهای کنستانتین با لقب Wolf-Themes در تم فارست
. ترجمه شده توسط علی ده بزرگی

کسب درامد میلیاردی از طراحی قالب وردپرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog