توهم سئو کار بودن


این روزها در وب24 حال استخدام سئوکار هستیم تا یک نفر به تیممون اضافه کنیم. متاسفانه افراد زیادی با رزومه های بی ربط به خودشون اجازه میدن که برای سئو رزومه بفرستن اما مثلا برای برنامه نویس وب کسی این کار رو نمیکنه. این موضوع از نظر من یعنی عده ای فکرمیکنن سئو کار ساده ای هست و میتونن انجامش بدن... یک نفر آمده بود مصاحبه, پرسیدم چقدر سئو کار کردین؟ گفت در یک دوره هجده ساعته دیجیتال مارکتینگ سئو را یاد گرفتم! شخص دیگری امده بود و میگفت فریلنسری کار میکنم. گفتم نمونه کارتون چی هست, گفت "مشاوره صنعتی در ایران" یک مشتری دارم که صفحه اول هست. واقعا چنین عبارتی را به صفحه اول اوردن کاری دارد؟! جالبه که همین شخص در پروفایلش نوشته متخصص سئو و #دیجیتال_مارکتینگ
در لینکدین افرادی را میبینم که خودشون را seo specialist و seo man و... معرفی میکنن اما هیچ تجربه و تخصصی در این زمینه ندارن. بهتر نیست اگر کاری را بلد نیستیم صادقانه مطرح کنیم و بدانیم که سئو یک تخصص هست و هر کسی نمیتواند به آن ورود کند؟ چرا فکرمیکنیم که بدون دانش و تجربه و تخصص می توانیم کاری را انجام دهیم که هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداریم؟
پ.ن. اگر سئو کار هستید و میخواهید در یک تیم حرفه ای کار کنید، رزومه خودتان را برای ما به ایمیل [email protected] ارسال کنید.
من رضا شیرازی هستم، تخصصم در زمینه تحلیل و پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب، بهینه سازی و طراحی سایت است و تحصیلاتم در زمینه هوش مصنوعی است. مشتاق دریافت نظر شما در مورد مطالب سایتم هستم و در صورتی که مطلب فوق به نظر شما جالب است خوشحال خواهم شد که آن را در شبکه های اجتماعی یا سایت خود منتشر کنید. (لطفا با ذکر لینک منبع)

توهم سئو کار بودن


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog