دو ادعای داغ میرر : مویس جانشین رونالد کومان و مانچینی جانشین بیلیچ می شود

به گزارش فوتبال جهان ، از انگلستان خبر می رسد که نیمکت تیم های وست هم و اورتون به زودی دستخوش تغییرهایی خواهد شد.
به گزارش میرر ، دو باشگاه یاد شده که طی فصول اخیر برای رساندن خود به جمع چهار تیم بالانشین لیگ برتر دست به هزینه های هنگفتی زده اند ، در فصل جاری نتایج خوبی را کسب نکرده اند. همین ها موجب شد تا گمانه زنی های داغی مبنی بر برکناری سرمربیان این دو تیم مطرح شود.
در مورد اورتون ، گفته می شود دیوید مویس که  پیش از این 11 سال را در گودیسون پارک سپری کرده، بار دیگر به آنجا بازخواهد گشت و جانشین رونالد کومان هلندی خواهد شد. کومان امروز در مصاف با آرسنال شکست خورد تا که در 12 بازی اخیر ، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. هزینه 140 میلیون پوندی در جهت اهداف کومان در تابستان گذشته، فشار بسیار سنگینی با این نتایج ضعیف به این مربی تحمیل کرده است.
بیل کنرایت مدیر تافی ها هنوز که هنوز است از رابطه خوبی با دیوید مویس برخوردار است و ناکامی در منچستریونایتد و رئال سوسیداد هم ، موجب نشده تا از علاقه طرفداران اورتون به مویس ، مردی که آن ها را در سال 2005 برخلاف انتظار به لیگ قهرمانان اروپا هم رساند، کاسته شود. وی به تازگی یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال اسکاتلند برای به دست گرفتن هدایت تیم ملی این کشور هم بود.

در لندن و حوالی باشگاه وست هم اما ، شرایط چندان متفاوت نیست. شکست 3-0 چکش ها برابر تیم تازه لیگ برتری شده برایتون در جمعه گذشته و آن هم در خانه، وضعیت را برای اسلاون بیلیچ وخیم تر کرده است. آن شب هزاران تن از طرفداران وست هم خیلی زودتر از به صدا در آمدن سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. از سوی دیگر دو شهرآورد برای چکش ها در راه است : یکی در چهارشنبه همین هفته برابر تاتنهام در لیگ کاپ و دیگری شنبه آینده برابر کریستال پالاس در لیگ برتر.
شکست برابر عقاب ها برابر خواهد بود با امضای حکم اخراج بیلیچ و احتمالا جانشینی او با روبرتو مانچینی. البته سران وست هم برای متقاعد کردن سرمربی پیشین منچسترسیتی، باید کاری کنند که او قید صدرنشینی در لیگ روسیه با زنیت را بزند و برای نجات وست هم از ته جدول بجنگد. البته دو گزینه جانشین هم برای مخالفت احتمالی مانچینی در نظر گرفته شده : شان دایچ که البته تاکید کرده که مایل به ماندن در ترف مور است و یاپ استام، سرمربی فعلی ردینگ.

دو ادعای داغ میرر : مویس جانشین رونالد کومان و مانچینی جانشین بیلیچ می شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog