واکنش کلوپ به شایعات پیرامون توافق لیورپول با کوتینیو برای فروشش به بارسلونا



يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ







شایعات پیرامون انتقال کوتینیو به بارسلونا تمامی ندارد. 






به گزارش فوتبال جهان ، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول حاضر نشد درباره اینکه گفته می‌شود قرمزها با کوتینیو توافق کرده‌اند تا برای فروشش به بارسلونا در زمستان یا تابستان سال بعد همکاری کنند ، شفاف سازی کند.
شایعات دست از سر کوتینیو برنمی‌دارند. او که در تابستان رسما درخواست خروج داد تا شاید مدیران لیورپول را مجبور به پذیرش پیشنهاد بارسلونا کند، در نهایت به خواسته‌اش نرسید و ماندنی شد. او حالا به اوج برگشته و در ترکیب قرمزها خوش می‌درخشد اما شایعات، تمامی ندارند. موندو دپورتیوو که از نشریات نزدیک به بارسلوناست، در چند روز اخیر مدعی شده لیورپول به کوتینیو قول داده در صورتی که بپذیرد برای آنها در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، در انتقال به نیوکمپ با او راه خواهند آمد. موندو حرف از توافق قطعی می‌زند اما رسانه معتبری آن را تایید نکرده است.
این سوال به کنفرانس مطبوعاتی کلوپ پیش از بازی با تاتنهام هم کشیده شد. به نقل از bleacherreport، سرمربی آلمانی در واکنش به این شایعات گفت:

در حال حاضر، حقیقت 100 درصدی این است که کسی به این مسئله فکر نمی‌کند. درباره این مسئله صحبت نمی‌کنیم. چرا باید صحبت کنیم؟ هر پاسخی بدهم، منطقی نخواهد بود. چه اینکه بگویم بله چنین توافقی هست یا اینکه بگویم نه چنین چیزی نیست. در حال حاضر، چنین مسائلی اهمیت ندارند. مقاطعی هست که باید درباره نقل و انتقالات حرف بزنیم اما نه در ماه اکتبر. ما به عنوان یک باشگاه باید تا لحظه‌ای که بازیکنان نشانه‌ای از اینکه فکر و ذهن‌شان جای دیگری است، نشان دهند، هر کاری از دست‌مان برمی‌آید را انجام دهیم . تاکنون علامتی که نشان دهد 100 درصدِ کوتینیو اینجا نیست، دیده نشده است.








۹۶/۰۷/۳۰


واکنش کلوپ به شایعات پیرامون توافق لیورپول با کوتینیو برای فروشش به بارسلونا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog