رزرو آنلاین پرواز و هتل



ارزان ترین تور و بلیط هواپیما مشهد به انتخاب شما
وقتی قصد سفر زیارتی یا تفریحی به مشهد را داشته باشید، ولی دوست و آشنا و فامیلی در آن شهر ندارید که به خانه ‌ ی او بروید و از او راهنمایی بگیرید، یکی از آسان ‌ ترین کارها این است که با تور به مشهد بروید و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد را به آژانس ‌ های مسافرتی بسپارید . بااین ‌ حال آسان ‌‌ ترین راه همیشه بهترین راه نیست و سفر با تور محدودیت ‌ هایی هم دارد . امّا اگر خودتان مجری تور باشید می ‌ توانید آن بلیط هواپیما مشهد را بخرید که با بودجه و زمان سفر شما مناسب ‌ ترین است و رزرو هتل مشهد را براساس قیمت هتل مشهد و امکانات هتل ‌ مشهد انجام دهید و حتی هتل آپارتمان مشهد یا بلیط ارزان مشهد پیدا کنید . امّا چطور می ‌ شود مجری تور بود؟ شاید فکر کنید که هرکسی از پسِ این کار برنمی ‌ آید، ولی امروزه با امکانات جدیدی که اینترنت در اختیار ما گذاشته این کار دیگر محال نیست و راستش خیلی هم ساده شده است .

تور لحظه ‌ آخری مشهد
در گذشته اگر می ‌ خواستید بلیط هواپیما مشهد بخرید یا هتل کیش و یا مشهد رزرو کنید، باید به سراغ یکی از آژانس ‌ های مسافرتی شهر می ‌ رفتید و آن ‌ جا از مشاور آژانس می ‌ خواستید که قیمت بلیط هواپیما مشهد و قیمت هتل مشهد را به شما بگوید . امّا شهری مثل مشهد پُر است از هتل ‌ های جورواجور، از هتل درویشی و هتل هما 2 مشهد گرفته تا هتل الماس مشهد و البتّه کلّی هتل ارزان مشهد که هرکدام خوبی ‌ هایی دارند و عیب و ایرادهایی . قیمت بلیط هواپیما مشهد هم در همه ‌ ی روزها و ماه ‌ های سال یکی نیست و بسته به این ‌ که در چه فصلی از سال باشیم و نزدیک به یک مناسبت مذهبی یا تعطیلات قیمت بلیط هواپیما مشهد و قیمت هتل مشهد بالا و پایین خواهد رفت .
به ‌ خاطر این نوسان قیمت بلیط هواپیما مشهد و تنوع هتل مشهد، هرکسی در سفر به مشهد بسته به بودجه و زمانی که برای سفر در نظر گرفته گزینه ‌ های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خواهد داشت . و مهارت مشاوران کارکشته ‌ ی آژانس ‌ های مسافرتی در این است که بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد و مناسب ‌ ترین هتل مشهد را برای مشتری خود پیدا کند و اگر مشتری خواست بتواند بلیط ارزان مشهد و بلیط هواپیما چارتر و هتل آپارتمان مشهد و امکانات دیگر را هم برای او فراهم کند .
امّا دسترسی به همه ‌ ی این اطلاعات و دسته ‌ بندی آن ‌ ها براساس بودجه و زمان ‌ بندی و سلیقه ‌ ی هر مسافر کار آسانی نیست و آژانس ‌ های مسافرتی قدیم فقط می ‌ توانستند اطلاعات محدودی در مورد بلیط هواپیما و رزرو هتل داشته باشند و به مشتری عرضه کنند . به همین علّت خیلی ‌ ها بعد از پرس ‌ وجو درباره ‌ ی قیمت هتل مشهد و قیمت بلیط هواپیما مشهد و مقایسه بین گزینه ‌ های محدود خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد، تسلیم می ‌ شدند و یکی از گزینه ‌ های تور آژانس مسافرتی را انتخاب می ‌ کردند . انتخاب تور کار مسافر و آژانس را راحت می ‌ کرد، چون مسافران دیگر لازم نبود بین انواع بلیط هواپیما و هتل در روزهای مختلف و با امکانات مختلف مقایسه کنند و دردسر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را داشته باشند، و آژانس ‌ های مسافرتی هم می ‌ توانستند از شرکت ‌ های هواپیمایی و هتل ‌ ها تخفیف بگیرند تا هم سود خودشان را بالا ببرند و هم خدمات ارزان ‌ تری به مسافران بدهند .
مفهوم تور لحظه ‌ آخری هم که حتماً تا ‌ به ‌ حال به گوش ‌ تان خورده از همین ‌ جا به ‌ وجود می ‌ آید . بدین ‌ ترتیب که آژانس ‌ های مسافرتی که تور برگزار می ‌ کنند با نزدیک شدن به تاریخ سفر تورهایی را که هنوز ظرفیت ‌ شان تکمیل نشده با تخفیف ‌ های بیش ‌ تر می ‌ فروشند . امّا تور بااین ‌ که کار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و در نهایت سفر را آسان ‌ تر می ‌ کند، یک انتخاب محدود است و نمی ‌ توانید مطمئن باشید توری پیدا می ‌ کنید که بلیط هواپیما و هتل موردنظرتان را به شما می ‌ دهد .
 
در زورق، خودتان تور ارزان مشهد بسازید
حالا تصوّر کنید که برای جست ‌ وجوی قیمت هتل مشهد و قیمت بلیط هواپیما مشهد احتیاجی به هیچ مشاور آژانس ندارید و بدون این ‌ که به یک آژانس مسافرتی بروید می ‌ توانید با چند کلیک ساده خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید . زورق، که یک شرکت جوان اینترنتی و در کار خدمات خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است، این امکان را به شما می ‌ دهد تا بتوانید به ‌ راحتیِ آب خوردن تور خودتان را براساس سلیقه و بودجه ‌ ی خودتان بچینید و با استفاده از پشتیبانی 24 ساعته زورق با اطمینان به سفر بروید و نگران هیچ ‌ چیز نباشید .
زورق در طول هفت سال فعالیتش توانسته با 1000 شرکت هواپیمایی و بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا همکاری کند و اطلاعاتشان را به صورت لحظه ‌ ای در اختیار مسافران قرار دهد . در زورق می ‌ توانید با جست ‌ وجوی نام شهری که می ‌ خواهید به آن سفر کنید، انواع پروازهای مختلف در ساعت ‌ های مختلف، قیمت بلیط هواپیما، امکانات بلیط هواپیما، انواع هتل از هتل ارزان و هتل آپارتمان مشهد گرفته تا هتل ‌ های لوکس پاریس و مسکو و همه ‌ ی شهرهای دیگر دنیا، را ببینید و بین آن ‌ ها مقایسه کنید .
با اپلیکیشن زورق هم می ‌ توانید از وقت ‌ های مُرده ‌ ی روز استفاده کنید و هرجایی که هستید، حتّی توی مترو یا اتوبوس یا سرِ قراری که طرف مقابلش دیر کرده، قیمت ‌ ها را با هم مقایسه کنید و بهترین بلیط هواپیما و مناسب ‌ ترین هتل را پیدا کنید .
زورق با فیلترهای مختلفی که برای جست ‌ وجو گذاشته به شما کمک می ‌ کند که فهرست انواع بلیط هواپیما و هتل مشهد و هر شهر دیگر را هرطور که می ‌ خواهید مرتّب کنید . مثلاً اگر به ‌ دنبال هتل ارزان هستید فهرست را از ارزان ‌ ترین به گران ‌ ترین هتل مرتّب کنید، یا اگر امکانات هتل یا موقعیت مکانی آن برای ‌ تان مهم است از فیلترهای دیگری که برای این کار در نظر گرفته شده استفاده کنید . در خرید بلیط هواپیما هم می ‌ توانید با فیلتر قیمت، کلاس پروازی، ساعت رفت و برگشت، تعداد توقّف در مسیر و فیلترهای دیگر بلیط هواپیما مناسب خودتان را پیدا کنید .
بعد از پیدا کردن بلیط هواپیما و هتل هم با چند کلیک ساده و با کارت ‌ های عضو شبکه ‌ ی شتاب خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را در زورق انجام دهید و رسید قطعی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بگیرید . زورق علاوه بر این رسید قطعی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل امکان کنسلی آنلاین را هم به شما می ‌ دهد تا اگر مشکلی برای ‌ تان پیش آمد و نخواستید به سفر بروید ضرر نکنید . رسید قطعی بلیط هواپیما چارتر و تضمین قیمت و حضور در لیست پرواز بلیط هواپیما چارتر هم خیال شما را از خریدی که کرده ‌ اید راحت می ‌ کند .
حتّی اگر هنوز مقصد سفر بعدی ‌ تان را مشخّص نکرده ‌ اید هم می ‌ توانید با خواندن مطالب راهنمای سفر و وبلاگ زورق با شهرهای مختلف ایران و جهان آشنا بشوید و ببینید که در سفر به هر شهر باید چه کارهایی بکنید . مثلاً در سفر به مشهد کدام دیدنی ‌ های مشهد را ببینید، در کدام رستوران ‌ های مشهد غذا بخورید، یا از کدام مراکز خرید مشهد خرید کنید . و در نهایت بعد از این ‌ که بسته به سلیقه و بودجه ‌ ی خودتان بهترین بلیط هواپیما مشهد را خریدید، بهترین هتل مشهد را رزرو کردید، و همه ‌ ی روزهای سفرتان به مشهد را برنامه ‌ ریزی کردید، دیگر کاری نمی ‌ ماند جز این که شما فقط چمدان ببندید .

رزرو آنلاین پرواز و هتل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog