تماشا کنید؛ نمایش اپلیکیشن‌ها در آیفون X چگونه خواهد بود؟

تماشا کنید؛ نمایش اپلیکیشن‌ها در آیفون X چگونه خواهد بود؟

آیفون X کمتر از دو هفته دیگر راهی بازار می‌شود، این محصول نمایشگری غیر معمول دارد و همه نگرانند که اپلیکیشن‌ها در این نمایشگر 5.9 اینچی چگونه به نظر می‌رسد.
ساعاتی پیش کلیپی منتشر شده که نشان می‌دهد اپ اینستاگرام در این نمایشگر به خوبی ظاهر نمی‌شود، البته می‌توان گفت که اپلیکیشن‌ها با دریافت به روز رسانی خواهند توانست میهمان خوبی برای آیفون X باشند.
در کانال اپراتک از خبرها عقب نخواهید ماند: https://telegram.me/appratech
مشکلات پیش روی‌ توسعه دهندگان به علت API جدید اپل است، در زمان عرضه این تلفن هوشمند بسیاری از کاربران با اجرای برخی از اپ‌ها با مشکل روبرو خواهند بود، پیش‌تر یکی از توسعه دهندگان شناخته ‌شده که در تولید اپلیکیشن iOS سابقه‌ی 8 ساله دارد گفته در آزمایش‌های خود برای آیفون X با مشکلات بسیاری در حالت اجرای اپلیکیشن‌ها چه در حالت عمودی و چه در حالت افقی بر خورده است.
پرچمدار بعدی اپل 12 آبان به بازار می‌آید و بهتر است تا آن زمان صبوری پیشه کنیم تا ببینیم نمایش اپلیکیشن‌ها و تمامی نگرانی‌ها چگونه خواهد بود.
9To5Mac


تبلیغات
برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد نیاز به اپل آیدی دارید. در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث استفاده میکنید آگاه باشید که آن شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما دارد. برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه شما و یا خرید اپل آیدی وریفای شده ، اینجا کلیک کنید.

تماشا کنید؛ نمایش اپلیکیشن‌ها در آیفون X چگونه خواهد بود؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog