روسای بیمارستان‌ها فقط در بیمارستان اشتغال داشته باشند/ بیمارستان‌ها باید مستقل اداره شوند

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، عباس‌علی کریمی در بیست‌ ونهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های کودکان گفت: شاید در زمینه تحقیقات و پژوهش در حوزه اطفال در جهان، در رتبه کشورهای پیشرفته نباشیم اما گروه پزشکی اطفال از گروه های پرتلاش و کم‌توقع است که باید از آن‌ها تشکر کنیم.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و تحولات حوزه بهداشت، درمان و آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: با وجود حمایت‌های رئیس جمهور و تلاش‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی طرح تحول سلامت به خوبی اجرا شد و لازم است که چالش‌ها و مشکلات آن که مربوط به شرکای این طرح است، به‌سرعت برطرف شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: برجسته‌ ترین مشکل این است که چرا حقوق پرسنل بیمارستان‌ها از جمله پزشک و پرستار، به موقع پرداخت نمی‌شود، مگر پول نداریم؟! بودجه وجود دارد اما شرکای بدهکار طرح تحول سلامت، اقدام به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت نمی‌کنند.
وی در پایان تاکید کرد: بیمارستان‌ها باید مسئولیت بیشتری قبول کنند و مستقل شوند تا بتوانند از مشکلات فعلی عبور کنند و اداره خودشان را خود برعهده بگیرند و لازم است که وابستگی خود به دانشگاه را کاهش دهند.
انتهای پیام/
http://fna.ir/a20fa5


روسای بیمارستان‌ها فقط در بیمارستان اشتغال داشته باشند/ بیمارستان‌ها باید مستقل اداره شوند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog