تغییر نام ورزشگاه نیوکمپ از فصل آینده

نیوکمپ ورزشگاه فوتبالی است که در شهر بارسلون در کشور اسپانیا قرار دارد. این ورزشگاه از زمان احداثش در سال 1957، محل انجام بازی های خانگی تیم فوتبال بارسلونا است. این ورزشگاه جزو ورزشگاه های 5 ستاره یوفا بوده و تاکنون میزبان مسابقات بسیاری در رده های بالای بین المللی و فینال های لیگ قهرمانان اروپا ، که آخرینش به سال 1999 مربوط است، بوده است.
گنجایش این ورزشگاه 99٫354 نفر است، که آن را تبدیل به بزرگترین ورزشگاه اروپا و یازدهمین ورزشگاه بزرگ دنیا می کند. اسم رسمی آن، « استادی دل اف سی بارسلونا » (ورزشگاه باشگاه فوتبال بارسلونا) بود که در سال 2000 با رای اعضای باشگاه مبنی بر تغییر نام آن به لقب محبوب کمپ نو ، این نام به عنوان نام رسمی ورزشگاه انتخاب شد.

تغییر نام ورزشگاه نیوکمپ
باشگاه کاتالانی در آستانه رسیدن به توافق برای قراردادی 30 ساله با گریفولز است تا نام ورزشگاه به "نوکمپ گریفولز" تغییر یابد. این در حالیست که بارسا تا سال 2010، هیچ اسپانسری را در هیچ بخشی قبول نمی کرد و اولین قرارداد خود را با هواپیمایی قطر بست. با این حال، برای تمدید قرارداد مسی و نوسازی نوکمپ، آنها به بودجه کلانی نیاز دارند.
گفته می شود تنها بازسازی نوکمپ، 500 میلیون پوند هزینه خواهد داشت و حالا آنها با قرارداد جدیدی که با گریفولز امضا خواهند کرد، 305 میلیون پوند از این هزینه را جبران می کنند.
شرکت گریفولز در بارسلونا واقع شده و جزء 35 شرکتی است که در فهرست اوراق بهادار اسپانیا قرار دارد. در حالی که شروع بازسازی نیوکمپ از سال 2019 خواهد بود، قرارداد جدید تغییر نام ورزشگاه از فصل بعد فعال خواهد شد.
تغییر نام ورزشگاه نیوکمپ از فصل آینده

تغییر نام ورزشگاه نیوکمپ از فصل آینده


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog