ایران خودرو خودروی برقی و هیبریدی تولید می کند

اولین محصول با طراحی ایران خودرو تا 3 سال دیگر وارد بازار می شود
نخستين نشست مشترك سازندگان پلتفرم جديد ايران خودرو با حضور سازندگان طراز اول جهانی و بیش از 80 سازنده توانمند داخلي در شرکت ساپكو برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبر خودرو، مدیر پروژه پلتفرم جديد ايران خودرو در این نشست اظهار داشت: به زودی ایران خودرو خودروهای برقی و هیبریدی را طراحي و تولید می کند.
حسین نجاری با اشاره به اینکه این پروژه از مرحله کانسپت تا تولید را شامل می شود، تصریح کرد: پروژه طراحی پلتفرم ایران خودرو، طراحی و تولید 4 مدل بدنه از سدان، هاچ بك، Suv و وانت را شامل می شود.
وی افزود: این پروژه با همکاری بسیاری از شرکت های پیشرو در طراحی، مثل پينين فارينا که از طراحان دارای کلاس جهانی است به همراه سازندگان و طراحان توانمند داخلي صورت خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: در این پروژه قرار است به 850 هزار واحد از خودروهاي مختلف برقی، هيبريدي و دوگانه سوز دست پیدا کنیم.
وی اولین طراحی خودرو را در حوزه سدان عنوان کرد و اظهار داشت: اولین محصولی ما که در بخش خودروهای سدان است در سال 2020 به بازار عرضه می شود.
مدیر عامل ساپكو افزود: هدف اصلی ما این است که خودروهایی با قیمت رقابتی عرضه کنیم که قیمت این خودرو جدید به طور میانگین حدود 15 هزار دلار خواهد بود.
نجاری افزود: بر اساس اهداف ترسیم شده، باید خودروهای تولیدی به لحاظ کیفیت رقابتی باشد و 30 درصد تولیدات صادر شود.
وی همچنین دستیابی به 70 درصد از بومی سازی را از مهمترین اهداف پروژه اعلام کرد و گفت: در این پروژه با بیش از 600 تولید کننده داخلی همکاری خواهیم داشت.
وی در پایان گفت: امید است این جلسه شروعی برای برندسازی و مشارکت های بیشتر داخلی و خارجی باشد و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

ایران خودرو خودروی برقی و هیبریدی تولید می کند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog