آفت کش ها و تمامی مواد شیمیایی ضدحیاتی




آفت کش ها و تمامی مواد شیمیایی ضدحیاتی، که از زود رسیدن و یاله شدن مواد غذایی جلوگیری می کنند. همه سمومی هستند که بدن باید تلاش کند تا آن ها را بی ضرر کند. بعضی مواقع بدن قادر به دفع آن ها نیست، در نتیجه این مواد شیمیایی سمی و مواد تجزیه شده حاصل از آن هادر بدن تجمع نموده، و عملکرد آنزیم ها را مختل و بیوشیمی بدن را نامتعادل می کنند. مواد شیمیایی سمی هوای تنفسی، آب و تا اندازه ای غذای مصرفی را آلوده می کنند. مواد شیمیایی، سموم، تشعشعات و … در همه جا حضور دارند و انسان بدون توجه به سلامتی خود، و با شعار مدرنیسم، تحول، رشد، با این مظاهر ضد طبیعت انس و خو گرفته است.
سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۰۲ اعلام کرده که در هر سال ۷/۲ میلیون نفر به علت کمبود مصرف میوه و سبزیجات می میرند و یکی از علل، ۱۰ عامل خطر مرگ در جهان محسوب می شود.
اگر نمی توانیم به طور کامل از مواد آلوده کننده و ضد مغذی اجتناب کنیم ولی می توانیم میزان جذب آن ها را به مقدار زیادی کاهش دهیم.
یکی از اساتید دانشگاه مون پلیه (فرانسه) اعلام نموده است که :
هم اکنون حدود ۳۵۰۰ بیماری در انسان شناخته شده است که طب نوین و غربی و از معالجه ان ناتوان است.
علت این مقدار بیماری های ناشناخته، چیست ؟ و تا کی انسان باید تاوان به اصطلاح تحول را بپردازد ؟ تاوان و قیمتی به اندازه تنها سرمایه واقعی انسان، یعنی عمر! داروها هم می توانند خاصیت ماده ضد مغذی داشته باشند و اگر مصرف دارویی برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد مشکلات فراوانی را سبب خواهد شد. تقریباً تمامی داروها حتی در مواردی که به جا و به مقدار مناسب و متوسط درمانی مصرف شود یک یا چند عارضه زیان بخش نیز ایجاد می کنند.

امتیازدهی

Loading...



loading...

آفت کش ها و تمامی مواد شیمیایی ضدحیاتی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog