تاثیر منفی قهوه و چای بر سلامت خانم ها




اجزاء سازنده مشترک در بسیاری از انواع فرآورده ها از جمله نوشیدنی های غیر الکلی، پنیر، گوشت عمل آورده شده، کنسرو و کمپوت، ماهی یخ زده، و حتی مرغ و انواع کالباس و سوسیس، در آنزیم ها مشکلات عدیده ای را ایجاد می کنند و باعث تشکیل مشتق های شیمیایی غیرقابل هضم می شوند.
قهوه می تواند اضطراب، تپش قلب و تنش عصبی را شدیدتر کند که با مصرف فراوان قهوه چه در دوران پیش از قاعدگی و چه در دوران یائسگی وخیم تر می شود. در صورتی که قهوه مانند چای، در هنگام صرف غذا نوشیده شود، جذب آهن، روی و ویتامین A را کاهش می دهد قهوه و چای دارای مخدر تحریک کننده (کافئین و تیروبروماین) می باشند.
جایگزینی آن ها با نوع بدون کافئین کمک چندانی نخواهد نمود. کافئین فقط بخشی از مشکل است.
این نوشیدنی ها حاوی مجموعه ای از مواد شیمیایی هستند که بسیاری از اجزاء بدن را تحت تأثیر قرار می دهند. از طرف دیگر، آن ها مدر هستند و باعث می شوند که کلیه ها آب بیش تری را از خون جدا سازند، با این که ادرار بیش تری تولید می کنند ولی به دفع آب جمع شده یا ورم کمکی نمی کنند چرا که عطش را بیش تر می کنند با دفع ادرار بیش تر از معمول مواد معدنی چون منیزیوم و پتاسیم را از دست می دهید.
بهترین راه حل، نوشیدن و مصرف چای های گیاهی است و کشف انواعی که واقعاً دوست دارید همیشه چای گیاهی در دسترس داشته باشید. الکل مثل ماده مغذی عمل می کند به این ترتیب که نیاز به گروه ویتامین B از جمله B1 ویتامین D و مواد معدنی منیزیوم، روی و کلسیم را افزایش می دهد. الکل به کبد آسیب می رساند. و منجر به مشکلات سوخت و ساز هورمونی می شود زنان از مردان آسیب پذیرترند. چای، قهوه و الکل تنها موادی نیستند که می توانند جذب و دفع مواد معدنی را تغییر دهند، افزودنی های شیمیایی در غذا و نوشیدنی ها هم می تواند اثرات مشابهی داشته باشند.

امتیازدهی

Loading...



loading...

تاثیر منفی قهوه و چای بر سلامت خانم ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog