فعالیت ۶۰ هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در کشور/ تشکیل کمیته رصد سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار آ‌موزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین باقری، رئیس کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فعالیت‌ نزدیک به 60 هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور، اظهار داشت: 8 آبان یادآور شهید 13 ساله حسین فهمیده است که به تعبیر امام راحل با قلب کوچک خود و با بستن نارنجک به زیر تانک دشمن رفته و آن را منهدم کرد.
وی ادامه داد: شهید محمدحسین فهمیده با سن کمی که داشت، به معرفت عمیقی دست یافته بود و اوج عزت و انسانیت را نشان داد.
رئیس کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: نسل چهارم دانش‌آموزان خود را آماده به دست آوردن قله‌های تحصیل، تهذیب و ورزش می‌کند و افسران جنگ نرم از مدعیان حقوق بشر این پرسش را دارند که چرا در برابر کشتار مردم و کودکان یمن، عراق، فلسطین سکوت کرده و ابراز خوشحالی می‌کنند؟
باقری تأکید کرد: اعلام می‌کنیم که بسیج دانش‌آموزی در خصوص تحقق عدالت اجتماعی با هیچ یک از قوای سه‌گانه تعارفی ندارد و مسئولان امر را مورد پاسخگویی قرار می‌دهد.
وی با اشاره به ضرورت اهمیت دادن به آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق عمل کرده و توجه به سند تحول بنیادین به عنوان اصلی‌ترین راهبرد، امر ضروری به نظر می‌رسد.
رئیس کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی یادآور شد: کمیته رصد سند تحول توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی ایجاد شده است تا ضمن تطبیق محتوای این سند فرصت‌ها و چالش‌های آن را ارائه کند.
باقری با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی، گفت: از دولت و مسئولان می‌خواهیم از این برنامه انسان‌ساز حمایت کرده و زمینه حضور بیشتر دانش‌آموزان را فراهم کند.
وی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای، تصریح کرد: با این شهدا عهد می‌بندیم و با شور حسینی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی -ایرانی اسلامی همت گمارده و خود را ‌آماده شهادت می‌کنیم.
رئیس کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور آرمان قدس شریف را فراموش نمی‌کنند و پس از نابودی داعش، به مصاف سگ نگهبان آمریکا در منطقه رفته و این را از صحنه گیتی محو می‌کنند.
باقری بر ضرورت حضور پرشور همه آحاد مردم به ویژه دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد. 
انتهای پیام/
http://fna.ir/a20miq


فعالیت ۶۰ هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در کشور/ تشکیل کمیته رصد سند تحول آموزش و پرورش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog