‌آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران/ 6 نفر جان باختند/ آتش مهار شد/ تشکیل کمیته بحران برای بررسی حادثه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران، یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران بعدازظهر امروز دچار حریق شد و در آن تعدادی از متخصصان کشته و شماری زخمی شدند.
حمیدرضا جعفری، مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حدود ساعت 16 عصر امروز آتش‌سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران که تحت تعمیر بود، به وقوع پیوست و در این حادثه 6 نفر جان باختند و دو نفر راهی بیمارستان شدند.
وی از تشکیل کمیته بحران برای بررسی آتش‌سوزی پالایشگاه تهران خبر داد و گفت: آتش به طور کامل مهار شده و کمیته بحران بررسی دلایل وقوع این حادثه تشکیل شده که تا ساعاتی دیگر اطلاع‌رسانی کامل‌تری انجام می‌شود.
مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران ادامه داد: شناسایی اجساد آغاز شده و اسامی منتشرشده در فضای مجازی درخصوص کشته‌شدگان این حادثه را تأیید نمی‌کنیم.
جعفری ادامه داد: حادثه به قدری سریع و در چند ثانیه اتفاق افتاد که امکان واکنش سریع کارکنان را گرفت.
به گزارش فارس؛ این آتش‌سوزی در همان ساعات اولیه مهار شده است و اعزام مأموران آتش‌نشانی باقرشهر به پالایشگاه نفت تهران با خبر اطفای حریق لغو شد.
پالایشگاه نفت تهران در جاده قدیم قم و نرسیده به باقرشهر واقع شده است؛ رئیس آتش‌نشانی باقرشهر به فارس گفت: مأموران ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر در حال اعزام به محل حادثه در پالایشگاه نفت تهران بودند که در پی تماس پالایشگاه مبنی بر اطفای حریق اعزام لغو شد ‌.
ابوالفضل رضایی اظهار داشت: با توجه به اینکه اعزام نیروهای آتش‌نشان به محل وقوع آتش‌سوزی لغو شد، از تعداد مصدومان و فوت‌شدگان بی‌خبر هستیم.
وی یادآور شد: خبر و اطلاعاتی که از جانب ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر و از سمت بنده منتشر و ارسال می‌شود، صحت ندارد.
انتهای پیام/ن
http://fna.ir/a20n2u


‌آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران/ 6 نفر جان باختند/ آتش مهار شد/ تشکیل کمیته بحران برای بررسی حادثه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog