معرفی قابلیت ها و ویژگی های گوشی سامسونگ گالکسی S8


معرفی قابلیت ها و ویژگی های گوشی سامسونگ گالکسی S8

گوشی سامسونگ گالکسی اس ۸، تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد و باریک بسیار محکم به نظر می رسد. سامسونگ گالکسی اس ۸ در مقابل گرد و خاک مقاوم است. کاربران می توانند آن را در عمق ۱٫۵ متری و به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب نگه دارند.
در حالت عادی، کاملا ضد آب است. در گالکسی اس ۸ خبری از دکمه home در جلو و قسمت پایین گوشی نیست و این دکمه در پشت و کنار دوربین قرار دارد. نسبت صفحه نمایش از ۱۶:۹ به ۱۸٫۵:۹ تغییر یافته است.
نسبت به نمونه های دیگر بزرگتر است و صفحه نمایش بزرگتری دارد. دارای صفحه نمایش AMOLED و با رزولوشنِ ۲۹۶۰*۱۴۴۰ می باشد. این گوشی تصاویری با کیفیت HDR را هم پخش می کند.

معرفی قابلیت ها و ویژگی های گوشی سامسونگ گالکسی S8

HDR تصاویری هستند که بسیار بسیار با کیفیت هستند، حتی خیلی باکیفیت تر از ultra HD. گالکسی اس ۸، دارای قلبی قدرتمند است که در آسیا و اروپا با پردازنده ی Exynos 8895 کار می کند و در آمریکا snap dragon 835 Qualcomm.
گالکسی اس ۸ را می توانید با وجود افسانه ای به نام dex به کامپیوتر تبدیل کنید که دارای یک پاور دو پورت usb، کابل اسرنت، و فن های کوچک برای سرد کردن گوشی است. البته بابت این کار باید ۱۵۰ یورو بپردازید. در گالکسی اس ۸ شما با Bixby آشنا می شوید که منشی شخصی شما خواهد بود. Bixby اخبار را نشان می دهد، ضربان قلب تان را اندازه گیری می کند و ویدئوهایی که دوست دارید را به شما پیشنهاد می دهد و چندین کار دیگر.
در گالکسی اس ۸، با Samsung connect آشنا می شوید که می توانید تلفن همراه را به وسایل خانه متصل کنید و اداره شان کنید. گوشی سامسونگ گالکسی اس ۸، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگا باید حافظه داخلی دارد که می توانید آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید. دارای یک باتری ۳۰۰ میلی آمپری است و به صورت بی سیم و شارژ سریع شارژ می شود. دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی آپرچر با دو سنسور. دوربین جلو ۸ مگاپیکسل با قابلیت autofocus . اسکنر —— و اثر انگشت از ویژگی های سامسونگ گالکسی اس ۸ است. سامسونگ گالکسی اس ۸ دارای سیستم عامل اندروید ۷ معروف به نوقا، می باشد.
برای به روز بودن  و دریافت آخرین مقالات و مطالب علمی-آموزشی و مباحث خانواده به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

معرفی قابلیت ها و ویژگی های گوشی سامسونگ گالکسی S8


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog