شایعه ای که دوستان کیانوش رد می کنند/ وزنه بردار طلایی ایران می‌خواست پناهنده شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فدراسیون وزنه برداری اعلام کرده سفارت آمریکا از کیانوش رستمی و برادرش سندی برای اثبات بازگشتشان به ایران بعد از مسابقات جهانی خواسته،‌ شایعاتی پیرامون دلیل عدم صدور ویزای این وزنه بردار منتشر شده است.
کیانوش رستمی بعد از المپیک ریودوژانیرو که با رکوردشکنی و کسب اولین مدال طلای کاروان ایران همراه بود، چند ماهی با فدراسیون و کادرفنی اختلاف پیدا کرد.
این قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم جهان در مصاحبه هایی حتی به صورت تلویحی تهدید کرد که پیشنهاداتی از سوی کشورهای دیگر روی میز دارد و در صورت به تفاهم نرسیدن با فدراسیون ممکن است به آن ها پاسخ مثبت بدهد.
به هر حال با تدبیر علی مرادی، ‌رییس فدراسیون و حتی به قیمت تغییرات در راس کادرفنی تیم ملی،‌ کیانوش رستمی به تیم ملی ایران بازگشت تا در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ برای کشورمان وزنه بزند.
حالا که درخواست ویزای کیانوش رستمی برخلاف سایر وزنه برداران دچار مشکل شده است. به گفته علی مرادی طبق نامه ای که به فدراسیون رسیده،‌سفارت آمریکا تضمینی خواسته که کیانوش رستمی و برادرش اثبات کنند، بعد از مسابقات جهانی به ایران بازمی گردند.
خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی ادعا کرده بعد از المپیک ۲۰۱۶ رستمی با حضور در یکی از سفارت های آمریکا درخواست سفر به این کشور و تا حدودی پناهندگی را داشته است.
وقتی این موضوع را با یکی از نزدیکان رستمی در میان می گذاریم،‌ به شدت این ماجرا را تکذیب می کند. او حتی می گوید که اگر کیانوش می خواست پناهنده شود،‌ بعد از المپیک ۲۰۱۶ پیشنهادات زیادی داشت و می توانست با جواب مثبت به آنها چنین کاری انجام دهد.
البته باید نشست و دید در روزهای آینده که کیانوش رستمی و برادرش به سفارت آمریکا در دوبی مراجعه می کنند، چه اتفاقی برای آنها رخ می دهد و آیا ماجرا ختم به خیر خواهد شد یا بحث جدیدی به میان می آید.

شایعه ای که دوستان کیانوش رد می کنند/ وزنه بردار طلایی ایران می‌خواست پناهنده شود؟!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog