نرم افزار بررسی عملکرد سیستم با AIDA64 Extreme / Engineer Edition 5.92.4383 Beta

نرم افزار بررسی عملکرد سیستم با AIDA64 Extreme / Engineer Edition یکی از ابزارهای قدرتمند جهت تست کردن عملکرد سیستم عامل و نرم افزارها و سخت افزار ها در کامپیوتر های خانگی می باشد . این برنامه با دادن اطلاعات کافی بعد از تست نمودن قطعات نصب شده بر روی سیستم شما , می تواند راه گشای پیدا کردن بسیاری از مشکلات سیستم باشد . نکته جالب و قابل تامل نرم افزار بررسی عملکرد سیستم با AIDA64 Extreme / Engineer Edition اینجاست که در پایان هر لیست از قطعات مختلف , شما به آدرس وب سایت سازنده همان برنامه یا سخت افزار راهنمایی می شوید که در آن قسمت نیز می توانید اطلاعات کاملتری بدست آورید. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار بررسی عملکرد سیستم با AIDA64 Extreme / Engineer Edition :
– تست حافظه
– ارائه اطلاعات از کلیه قطعات
– تست پایداری و استقامت سیستم
– قابلیت چاپ و فرستادن
– تست عملکرد برنامه ها و قطعات سخت افزاری از قبیل سی پی یو, کارت گرافیک, مانیتور و …
– لیست کامل دیوار ها و نرم افزار های مقابله با بد افزارها
– اطلاعات درباره ی آداپتور های شبکه، وسایل ورودی
– تست مشکلات مهم سیستم
– اطلاعات کامل از اسلات ها از جمله PCI, PnP, PCMCIA, USB
– تست عملکرد و سرعت سیستم به همراه ارائه راه حل
– تشخیص سازگاری سخت افزار و نرم افزار
– عملکرد کارت شبکه و پورت های سیستم



AIDA64 (former EVEREST) – the utility is a powerful tool for identification and testing of virtually all components of personal computers running operating systems Windows. Gives you detailed information about all the hardware and software, in addition, with built-in modules for testing and calibration can be further tested the individual subsystems PC. Displays detailed information about all the hardware and software installed on your system.

سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Pentium or later System memory: 32 MB or more. CPU, FPU and memory benchmarks require at least 128 MB system memory (CPU, FPU and memory benchmarks require at least 128 MB system memory). Required disk space to install: 20 MB

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

فایل aida64 را اجرا کنید و با استفاده از chili-keygen.exe موجود در پوشه Crack سریالی برای حود تولید کنید و با استفاده از سریال نرم افزار را فعال کنید.

لینک دانلود:

  لینک دانلود نسخه Extreme با حجم51 مگابایت
  لینک دانلود نسخه Engineer با حجم50 مگابایت


رمز فایل:

پسورد: www.downloadha.com



چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

نرم افزار بررسی عملکرد سیستم با AIDA64 Extreme / Engineer Edition 5.92.4383 Beta


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog