دانلود فصل دوم انیمیشن Miraculous Tales of Ladybug and Cat Noir Season 2 2017

دانلود فصل دوم انیمیشن Miraculous Tales of Ladybug and Cat Noir Season 2 2017 با کیفیت WEBRip
|قسمت اول و دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 نام انیمیشن: Miraculous Tales of Ladybug and Cat Noir Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی لیدی باگ
سال انتشار: ۲۰۱۷
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰/۱۰۵ مگابایت
کیفیت: WEBRip 720p/WEBRip x265 720p
WiKia
خلاصه داستان: انیمیشن سریالی معجزه آسا: داستان های لیدی باگ و کت نویر (به انگلیسی: Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Nor) که به طور خلاصه با عنوان Miraculous Ladybug شناخته می شود، اثری کارتونی در سبک اکشن و ماجراجویی ساخت کشور فرانسه می باشد. داستان انیمیشن لیدی باگ بر روی دو نوجوان پاریسی با نام های Marinette Dupain-Cheng و Adrien Agreste روایت می شود. که این دو شخصیت به ترتیب به دو ابرقهرمان با نام های لیدی باگ و کت نویر تبدیل می شوند تا از پاریس علیه تبهکاران محافظت کنند. پس از اتمام فصل اول انیمیشن سریالی لیدی باگ، هم اکنون از اکتبر ۲۰۱۷ فصل دوم آن شروع به پخش کرده است. ماجراهای فصل دوم داستان هایی مانند فصل اول را روایت می کند و تمرکز اصلی داستان مانند فصل پیشین می باشد. دشمن اصلی لیدی باگ و کت نویر، یعنی هاک موث می خواهد که قدرت جادویی این دو ابرقهرمان را بدزدد و این کار را با Akuma می خواهد انجام دهد. پروانه هایی که با نیروی سیاه ادغام شده اند و می توانند هر شهروند پاریس را به یک تبهکار تمام عیار تبدیل کند و …



Set in modern-day Paris, the series focuses on teenagers Marinette Dupain-Cheng and Adrien Agreste. When evil arises, Marinette transforms into her secret superhero persona Ladybug, while Adrien transforms into his superhero persona Cat Noir, using powerful objects known as the Miraculous. Oblivious to each other’s true identities, the two work together to protect Paris from the mysterious villain Hawk Moth, who covets and attempts to steal their powers by using his akuma, butterflies infused with black energy, to transform everyday citizens into supervillains.

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

توضیحات: همان طور که در جریان هستید، فصل دوم انیمیشن لیدی باگ حدود 10روز از انتشارش می گذرد. اما دلیل دیرکرد دانلودها در انتشار چیست؟ این انیمیشن با کیفیت بسیار بسیار پایین با صدای انگلیسی منتشر شد. نسخه فرانسوی هم به کل در اینترنت نبود. حال، با انتشار کیفیت مناسب نسخه فرانسوی و وجود صدای انگلیسی، وبسایت دانلودها سینک اختصاصی صدای انگلیسی بر روی نسخه فرانسوی را انجام داده است. بدین منظور، نسخه پیش رو گرفته شده از شبکه TF1 فرانسه می باشد که صدای انگلیسی Disney Channel امریکا روی آن سینک شده است. توجه داشته باشید که زیرنویس انگلیسی برای این انیمیشن تا به حال منتشر نشده است. به محض انتشار زیرنویس انگلیسی، کار ترجمه زیرنویس فارسی را آغاز خواهیم کرد . هم چنین در دسامبر 2017 این انیمیشن به صورت اوریجینال در نت فلیکس پخش خواهد شد و ما توانایی ارائه نسخه 1080p را خواهیم داشت. با تشکر.

دانلود قسمت 1: WEBRip x264 720p | WEBRip x265 720p
دانلود قسمت 2: WEBRip x264 720p | WEBRip x265 720p



چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

– برای دانلود فصل اول انیمیشن لیدی باگ Miraculous Season 1 لطفا اینجا را کلیک کنید.
———————————-
لطفا برای پخش نسخه های  x265  پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت دانلودها،  K-lite Mega Codec Pack 13.6.0 به بالا می باشد. با تشکر.

دانلود فصل دوم انیمیشن Miraculous Tales of Ladybug and Cat Noir Season 2 2017


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog