نقش تبلیغات در بازاریابی



لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : 1 امتیاز : 5]


درک درست تبلیغات
کلود هاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق میکند، اینگونه میگوید:
“درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح شروع شود، تبلیغات یکی از فن های فروشندگی می باشد. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر عللی مشابه پدید خواهد آمد. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تأکید میکنم.
تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش خواهد بود. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی خواهد داشت. تبلیغات برای ایجاد یک تأثیر کلی نیست‎، برای ثبت نام ما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر ما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنیم. آن را مجبور به توجیه خود کرده. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه نماییم. هزینه و نتیجه را حساب کنیم. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیریم، از آن هم نپذیریم. آنگاه چندان به خطا نخواهیم رفت.”
وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی می باشد که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را میخرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.


لینک منبع

نقش تبلیغات در بازاریابی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog