دانلود بازی Syrian Warfare Return to Palmyra برای کامپیوتر





دانلود بازی Syrian Warfare Return to Palmyra برای کامپیوتر
2.67 (53.33%) 3 votes




بازی کامپیوتر جنگ سوریه: بازگشت به پالمیرا
نسخه SKIDROW
نام : Syrian Warfare Return to Palmyra
سازنده: Cats Who Play
پلتفرم : PC حجم : 5.2 گیگابایت زبان : انگلیسی انتشار : ۲۰۱7 سبک : استراتژیک
یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژیک میباشد که به تازگی منتشر شده است و ما نیز در این مطلب برای شما به صورت رایگان و لینک مستقیم قرار داده ایم. این بازی استراتژیک در سال 2017 و توسط Cats Who Play تولید و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. Syrian Warfare Return to Palmyra در این بازی شما با یک داستان واقعی سروکار دارید. تمامی اتفاقات این بازی کاملا بر مبنای واقعیت ساخته شده است  و در واقعیت اتفاق افتاده است. در این بازی گروه تروریستی داعش کنترل بخشی از کشور سوریه را به دست میگیرد و اثار باستانی آن منطقه را از بین میبرد. Syrian Warfare Return to Palmyra در این بازی شما باید تمامی سعی خود را کنید تا دوباره کنترل منطقه را به دست بگیرید و تمامی اعضای گروهک تروریستی داعش را از بین ببرید. برای دیدن تصاویری از این بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب بروید.



در ادامه بخوانید   دانلود بازی هفت طلسم Cast of the Seven Godsends Redux

A new single-player campaign, as you might infer from the title, will be focused on the dramatic events between December 2016 and March 2017, when the ancient city was once again captured by the terrorists, and an imminent threat loomed – the enemy could now quickly advance into territories controlled by the government, with access to large cities. However, thanks to the tenacity of the Syrian army and its allies, including the Russian air forces, the opponent’s advance was halted and then turned back. The plot will focus around a detachment of the elite Syrian unit Tiger Forces. Despite being caught flat-footed by Daesh’s sudden assault, they defended their positions on Palmyra’s outskirts to the end, got surrounded and fought their way to the T4 air base, where they had a big role in the defense of the air base and the following retaking of Palmyra.
سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64 Bit) Processor: Intel Core i3-2100 (3.1 GHz) / AMD A10 5800K (3.8 GHz) Memory: 4 GB RAM Graphics: GeForce GT 440 (1024 MB) / Radeon HD 4890 (1024 MB) DirectX: Version 9.0c Storage: 10 GB Available Space
سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 7/8/10 (64 Bit) Processor: Intel Core i5-4400 (3.1 GHz) / AMD A10 6800K (4.1 GHz) Memory: 4 GB RAM Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB) / Radeon R9 280 (2048 MB) DirectX: Version 9.0c Storage: 10 GB Available Space


لینک دانلود:
اگر از این فایل استفاده کردید لطفا به آن رأی دهید!




دانلود با لینک مستقیم





اطلاعات فایل:

حجم فایل: 5.2 گیگابایت
تاریخ انتشار: 2017
منبع: میهن دانلود
قیمت: رایگان


رمز فایل:

پسورد: www.mihandownload.com


راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

دانلود بازی Syrian Warfare Return to Palmyra برای کامپیوتر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog