اسپینینگ ورزشی برای آماتورها و حرفه ای ها


اسپینینگ ورزشی برای آماتورها و حرفه ای ها

 اسم مستعاری است که از اسپین آمده. یعنی چرخیدن و معنای همان دوک قدیمی نخ­ریسی را می دهد. طراحان در گذشته برای تمرین دوچرخه سواری، دوچرخه ای ثابت طراحی کرده بودند که در مکان های مختلق برای تمرینات به کار می رفت. این دستگاه­ها به ویژه برای ورزشکاران مناسب بود که قبل از شروع مسابقات مجبور بودند ساعت ها در کوهستان پا بزنند.
آنها بدون این که نیاز به حضور در جاده ها را داشته باشند با این دوچرخه بدن خود را آماده می کردند. اما بار دیگر این دوچرخه در سال ۱۹۷۰ به وسیله یک قهرمان دوچرخه سواری به صورت دوچرخه ای در محیط باز طراحی شد تا بتواند تمام سبک های اسپینینگ را اجرا کند.
این طرح به تحولی در دوچرخه ­سواری منجر شد یعنی تحولی در آماده سازی با پدال زدن بی وقفه. اسپینینگ با انجام ورزش های هوازی ورزشکاران را آماده می کرد تا در مسیرهای صحرایی سخت یا مسیرهای کوهستانی به راحتی پیش بروند. به این ترتیب پدال زدن های ورزشکار بزور با این دوچرخه او را تبدیل به دوچرخه سواری قهرمان کرد که وقتی رقبایش خسته می شدند، میتوانست با قدرت به کار خود ادامه دهد.
برای همین هم بود که اسپینینگ به ورزشی محبوب و موثر در میان ورزشکاران تبدیل شد و این قهرمان سبک های دیگری از قبیل step by step را برنامه ریزی کرد./مجله زندگی ایده آل
برای به روز بودن  و دریافت آخرین مقالات و مطالب علمی-آموزشی و مباحث خانواده به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

اسپینینگ ورزشی برای آماتورها و حرفه ای ها


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog