+HTC U11 ؛ جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی معرفی شد

+HTC U11 ؛ جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی معرفی شد
شرکت اچ‌تی‌سی در کنار معرفی گوشی میان‌رده HTC U11 Life گوشی قوی‌تری به اسم +HTC U11 را هم معرفی کرد. محصولی که به عنوان جدیدترین پرچم‌دار این شرکت شناخته می‌شود. در حالت کلی می‌توانیم این تلفن همراه هوشمند را مدل بزرگ‌تر گوشی HTC U11 بنامیم، اما یکسری ویژگی‌های جدید به آن اضافه شده است. صفحه نمایش اولین چیزی است که در این گوشی خودنمایی می‌کند. صفحه نمایشی بزرگ‌تر از اچ‌تی‌سی یو ۱۱ برای این گوشی در نظر گرفته شده که باعث شده کاربران مضامین بیشتری برای تماشا پیش روی خودشان داشته باشند. البته همچنان لبه‌ها و حاشیه‌های زیادی در بالا و پایین صفحه نمایش دیده می‌شود. صفحه نمایش ۶ اینچی این گوشی از ویژگی‌ مثل HDR 10 بهره می‌برد که باعث شده کیفیت نمایش ویدیوها و تصاویر بالاتر برود.


گوشی +HTC U11 در سه رنگ مشکی  براق، نقره‌ای و مشکی مات راهی بازار می‌شود. این گوشی از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم باشد. همچنین شرکت اچ‌تی‌سی ویژگی‌های جدیدتری را به لبه‌های حساس به فشار این گوشی اضافه کرده است. مثلا با فشار دادن لبه‌ها می‌توانید به قسمت Edge Launcher بروید. این قسمت شامل برنامه‌های محبوب کاربر، لیست مخاطب‌ها و تنظیمات گوشی می‌شود.
شرکت اچ‌تی‌سی از سخت افزار خوبی هم برای این تلفن همراه هوشمند استفاده کرده است. گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین یک مدل دیگر از این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. هر دو مدل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. باتری این تلفن همراه هوشمند ۳۹۳۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.


در حالی که گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ دوربین بسیار باکیفیت و خوبی داشت، شرکت اچ‌تی‌سی از همان دوربین روی گوشی +HTC U11 استفاده کرده است. یک دوربین اصلی با سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز شده است. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. بلندگوهای این گوشی در مقایسه با مدل قبلی قدرتمندتر شده‌اند. اچ‌تی‌سی به این موضوع اشاره کرده که بلندگوهای استریو گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس ۳۰ درصد قدرتمند‌تر هستند. این تلفن همراه هوشمند جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد.


این گوشی برای عرضه در بازار اروپا و آسیا ساخته شده و فعلا قرار نیست که در آمریکا عرضه شود. گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از تاریخ ۲۹ آبان ماه با قیمت ۶۹۹ پوند در کشور انگلیس راهی بازار خواهد شد. گفته شده این گوشی در سایر کشورهای اروپایی با قیمت ۷۹۹ یورو عرضه می‌شود. البته شرکت اچ‌تی‌سی هنوز اطلاعات دقیقی درباره این موضوع منتشر نکرده است.

منبع: The Verge – Phone Arena
‌‌‌‌‌

+HTC U11 ؛ جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی معرفی شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog