دانلود رمان سلحشور ارتش عقاب ویژه نگاه دانلود




نویسنده : نگاه بدون دیدگاه بازدید : 1,136 تاریخ : ۱۰ آبان ۱۳۹۶


دانلود رمان سلحشور ارتش عقاب ویژه نگاه دانلود
دانلود رمان سلحشور ارتش عقاب
زمستان در وریردین رو به پایان است. با تبدیل امیلی، او با کمک دوستانش؛ پیتر و چهار عضو ویژه، ماجرای زنده بودن خود را مخفی می‌کند و رهسپار دنیای غبار می‌شوند؛ بلکه بتوانند شاهزاده و شاهدخت گمشده را پیدا کنند و بازگردند. در این میان، داریان از ماجرای زنده بودن او با خبر می‌شود و ….

سخن نویسنده: سپاس فراوان از همه‌ی دوستانی که دو جلد قبل من رو همراهی کردن و قوت قلب من وانگیزه‌ی نوشتنم بودند. از همه‌اتون ممنونم. خب!… به رسم دو جلد قبل یه سری نکات رو میگم، بعد بریم سر خلاصه. *این رمان یه رمان تخیلیه و قصد هیچ گونه توهینی به دین و فرهنگ ما یا غیره نداره. *این رمان در سه جلد داره دنبال میشه، در قالب سه گانه‌ی سلحشور. * رمان فصل بندی داره و متناسب با حوادث فصل‌بندی شده.
دانلود رمان سلحشور ارتش عقاب


*نکته‌ی مهم* این رمان تحت عنوان رمان‌های سلحشور و با نام مستعار نویسنده *نونا بانو*( نونا جون سابق) منتشر میشه. فعلا مشخص نیست که این سه گانه چاپ خواهد شد یا نه؛ ولی در هر صورت متعلق به این جانب می‌باشد و در صورت کپی‌برداری پیگیری قانونی میشه. انتشار این رمان در فضای مجازی تنها در سایت نگاه دانلود مجازه و در غیر این صورت شرعا حرام است (چون نویسنده راضی نیست.)
در جلد اول خواندید:
دانلود رمان سلحشور( بازگشت وارث) جاوا، اندروید ، pdf
امیلی، دختری گوشه‌گیر و منزوی شده از مرگ والدینش؛ بنجامین و سارا، به همراه خواهر کوچکترش کاترین، به خانه‌ی والدین مادرش منتقل می‌شود. با شروع سال آخر دبیرستان و در گیرودار حوادث تلخ گذشته، با افراد جدید آشنا می‌شود که پای او را به راه جدیدی باز می‌کنند؛ راهی ناشناخته و شاید مرگ‌آور، همراه با رازهایی پنهان…رازهایی که امیلی را از حقیقت ماجرای مرگ والدینش آگاه می‌سازد و ….
در جلد دوم پشت سر گذاشتیم:
دانلود رمان سلحشور دروازه ی زندگی
با مرگ کاترین و والدین بنجامین، امیلی دچار شوک روحی می‌شود. چندی نمی‌‌‌گذرد که عوامل تحت امر داریان، روح او را تسخیر می‌کنند. حوادث باعث می‌شوند تا امیلی، راه انتقام را در پیش گیرد که….

دانلود رمان سلحشور ارتش عقاب ویژه نگاه دانلود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog