ببینید: اجرای ارکسترال یکی از کارهای نیروانا و موسیقی فیلم‌ جنگ‌های ستاره‌ای – اعضای ارکستر: ۶۴ درایو فلپی، ۸ هارد دیسک و ۲ اسکنر!

هر وسیله‌‌ای که یک موتور الکتریکی داشته باشد، حتما صدایی هم از خود بیرون می‌دهد. بر این اساس، اسکنر و درایو فلپی و حتی هارد دیسک، همیشه مقداری صدا از خود بیرون می‌دهند.
حالا تصور کنید که شخصی پیدا بشود و بخواهد از این صداهای ناموزون و ناهماهنگ، با ترفندهایی، صدای موسیقی ارکسترال، بسازد!
به ظاهر ناممکن است، اما این دقیقا کاری است که پاول زادروسنیاک انجام داده است و با تعدادی ابزارهای قدیمی و از رده خارج، شامل ۶۴ فلپی درایو، ۸ هارد دیسک و ۲ اسکنر ، یک ارکستر هماهنگ ساخته است که یکی از ترانه‌های به یادماندنی دهه ۹۰ گروه موسیقی نیروانا به نام Smells Like Teen Spirit را اجرا می‌کند.
حتما ببینید:
document.createElement('video');
http://cdn.persiangig.com/preview/BDUan8UvVe/The_Floppotron__Smells_Like_Nerd_Spirit_%255BGwuCQ3u2N_A%255D_%255Btag18%255D.mp4
 
حالا به این موسیقی که حتما علاقه‌مندان مجموعه فیلم‌های جنگ ستاره‌ای شنیده‌اند، توجه کنید. موسیقی‌ای است به نام رژه امپراتوری یا موسیقی دارت ویدر:
http://cdn.persiangig.com/preview/ngz1Hrt7fF/Star_Wars-_The_Imperial_March_%2528Darth_Vader_s_Theme%2529_%255B-bzWSJG93P8%255D_%255Btag18%255D.mp4
 
جالب است که این موسیقی را هم ارکستر آقای پاول که نام‌اش را گذاشته Floppotron اجرا می‌کند:
http://cdn.persiangig.com/preview/mtga9YUyCm/The_Floppotron_%255BOym7B7YidKs%255D_%255Btag18%255D.mp4
 
اطلاعات بیشتر در اینجا
نوشته ببینید: اجرای ارکسترال یکی از کارهای نیروانا و موسیقی فیلم‌ جنگ‌های ستاره‌ای – اعضای ارکستر: ۶۴ درایو فلپی، ۸ هارد دیسک و ۲ اسکنر! اولین بار در یک پزشک پدیدار شد.

ببینید: اجرای ارکسترال یکی از کارهای نیروانا و موسیقی فیلم‌ جنگ‌های ستاره‌ای – اعضای ارکستر: ۶۴ درایو فلپی، ۸ هارد دیسک و ۲ اسکنر!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog