آیا می دانید تغذیه نا سالم جان انسان را می گیرد؟




آیا می دانید
در اثر تغذیه غلط در دنیایی که ما زندگی می کنیم از هر دو زن و یا دو مرد یک نفر به علت ابتلا به گرفتگی عروق و بیماری ها قلبی – عروقی جان خود را از دست می دهند ؟
آیا می دانید
از هر دو نفر (زن یا مرد)، گرفتگی عروقی در یک نفر از سنین بسیار پایین (۱۳-۱۲ سالگی- حوالی سن بلوغ ) شروع می شود و علت آن هم چیزی جز اشتباهات تغذیه ای نمی باشد. به عبارتی در این افراد از سن نوجوانی کلنگ سکته ها خورده شده ومتاسفانه در بهترین سنین عمر (دهه ۳ و ۴ ) آن ها را درگیر خواهد کرد.
آیا می دانید
در بین سال های ۲۰۰۰- ۱۹۹۲ میلادی، شصت میلیون جان خود را به علت سکته های قلبی-عروقی از دست داده اند؟ پس بیایید آگاهانه با مسئله برخورد کنیم و به فکر پیشگیری از آن با رعایت تغذیه ای مناسب و صحیح و داشتن زندگی سالم باشیم. خداوند متعال و مهربان، سلامتی، این نعمت بزرگ الهی را به رایگان در اختیار ما انسان ها قرار داده است ولی متاسفانه ما ارزش آن را نمی دانیم و تنها وقتی به بهای بالای آن پی می بریم که یک بار آن را از دست بدهیم و یا با دوستان و بستگان بیمار مواجه شده و یا برای مرگ کسی متأثر شویم.
به یاد داشته باشید
ما فقط یک بار به دنیا می آییم و یک بار از نعمت سلامتی برخوردار می شویم ولی در طول زندگی با امراض بی شماری مواجه می شویم، بیایید با آگاهی و رعایت رژیم تغذیه ای صحیح حافظ این هدیه بزرگ الهی باشیم.
آیا می دانید تغذیه نا سالم جان انسان را می گیرد؟

امتیازدهی

Loading...



loading...

آیا می دانید تغذیه نا سالم جان انسان را می گیرد؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog