عزاداری 50 هزار نفر در دانمارک برای امام حسین/قدر زائر سیدالشهدا(ع) را باید دانست

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، حجت الاسلام حاجتی در  مراسم عزاداری که در موکب احباب الرضا (ع) در صحن حضرت فاطمه (س) حرم مطهر علوی نجف برگزار شد، به بیان ابعاد فضیلت ذکر صلوات پرداخت و اظهار داشت: ذکر صلوات دعای مستجاب است که شیعه و سنی آن را قبول دارند.
وی ادامه داد: نقل می کنند که پیامبر (ص) فرمود دعاهای شما معلق بین زمین و آسمان می ماند و به اجابت نمی رسد، مگر با ذکر صلوات باشد.
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که صلوات یک شعار، شعور و تابلو در دست شیعه است، اضافه کرد: دشمنان از این تابلو و نشان عصبانی و دوستان از آن خشنود می شوند.
وی، حضور در نجف اشرف و زیارت مرقد مطهر امیرالمؤمنین(ع) را موقعیت و سعادتی خاص توصیف کرد و گفت: نقل شده بیش از یکصد سال قبر امیرالمؤمنین پنهان بوده و زمانی که محل قبر آشکار شد، هرکسی جرأت پیدا نمی کرد برای زیارت به این مکان بیاید؛ باید قدرشناس بود که به این راحتی روبروی گنبد امیرالمؤمنین و سیدالشهدا می ایستیم و سلام می دهیم.
حجت الاسلام حاجتی افزود: زائر ابا عبدالله شدن را دست کم نگیرید؛ محب سیدالشهدا شدن کار را به جایی می رساند که امسال در دانمارک، مرکز حرکت علیه آل الله، پنجاه هزار نفر عزاداری حسینی می کردند.
این مراسم با مداحی حاج صادق آهنگران ادامه پیدا کرد.
انتهای پیام/ب
http://fna.ir/a22d0h


عزاداری 50 هزار نفر در دانمارک برای امام حسین/قدر زائر سیدالشهدا(ع) را باید دانست


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog