شهردار خاش: کارگاه عمرانی در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است


شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت های دولت و پیگیری های اعضای شورای شهر کارگاه های عمرانی و خدمات در نقاط مختلف این شهر مرزی ایجاد شده است. عبدالمجید تمندانی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر خاش از پروژه های عمرانی شهرداری به خبرنگار ما بیان کرد: شهرداری خاش با در اختیار داشتن کمترین درآمد و کمترین حمایتهای دولتی توانسته برای ارایه خدمت شایسته به مردم این شهر برنامه ریزی کند. وی افزود: خداوند را شاکریم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری بصورت بروز و در هر ماه انجام می شود و برخلاف دیگر شهرداری ها که چندین ماه حقوق معوقه دارند در خاش توانسته ایم به مشکلات عزیزان سخت کوش در این نهاد رسیدگی کنیم. شهردار خاش ادامه داد: اجرای عدالت محله ای در دستور کار شهرداری خاش است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم. رئیس شورای اسلامی شهر خاش هم گفت: شهرداری خاش برای حل کردن مشکلات مردم و اجرای پروژه ها در نقاط مختلف به مشارکتها و حمایتهای ویژه مردمی نیازمند است. بهزاد بهادری بیان کرد: اکثر ساخت و سازها در نقاط مختلف شهر خاش بصورت غیرمجاز و غیرقانونی بوده، که در این راستا ضرورت دارد شهروندان با پرداخت عوارض و اخذ پروانه ساخت منازل و واحدهای تجاری به بالا بردن بخشی از درآمد شهرداری کمک کنند. عیدمحمد قلندرزهی رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای شهر خاش نیز گفت: از دولت انتظار داریم برای امسال 1200 تن قیر به صورت رایگان و یارانه ای در اختیار شهرداری خاش قرار دهد تا شهرداری خاش بتواند با زیرسازی و آسفالت معابر از حجم بالای 650 هکتاری معابر خاکی این شهر بکاهد. وی افزود: در سالجاری قرار بود که 1 هزار تن قیر تحویل شهرداری خاش بشود اما متاسفانه شنیده ایم این میزان قیر به کل استان تحویل می شود و سهم شهرداری خاش 300 تن است که با این سهمیه در عمل نمی توانیم کارهای عمده و بزرگی در خاش انجام دهیم. قلندرزهی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم خاش از لحاظ درآمدی و سطح اقتصادی در درجه بسیار پائین و در فقر مطلق قرار دارند از دولت انتظار داریم به این منطقه نگاهی ویژه داشته باشد تا موج رضایتمندی مردم در جامعه شکل بگیرد. محسن قلندرزهی عضو دیگر شورای اسلامی شهر خاش هم با اشاره به اینکه مشکلات و مباحث فرهنگی و اجتماعی از دغدغه های مهم مسئولان در این شهر می باشد گفت: در مبحث پیشگیری از معضل رهاسازی فاضلاب، سد معابر، نگهداری از فضای سبز و جلوگیری از خسارت وارد شدن به اموال بیت المال به مشارکت شهروندان نیاز داریم. امان الله کردی هم بیان کرد: رعایت کردن استانداردها و مباحث فنی در مسیر اجرای پروژه ها و کیفیت بخشیدن به طرحها از اولویت های بسیار مهم بوده که در این دوره از فعالیت شورای شهر و با همکاری شهرداری تلاش می کنیم مدنظر قرار بگیرد. بازدید دوره ای اعضای شورای شهر و شهردار خاش از محلات و بررسی مشکلات مردم و طرحهای عمرانی و خدماتی و فضای سبز در نقاط مختلف این شهر انجام شد.
در این بازدید مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری خاش شامل ایجاد بوستانهای محله ای، زیرسازی و جدول گذاری معابر واقع در خیابان های رودکی، کلات، سرباز، مولوی عبدالستار، سرداران بلوچ، جمهوری، محمدامین ریگی، لکزایی و معابر خلیل آباد و هواشناسی، بلوارهای بهداشت و مسعودهاشمزهی، اطراف مسجد الخلیل و تعاونی مسکن شهرداری و غیره مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به اینکه رهاسازی فاضلاب از معضلات عمده در مسیر اجرای پروژه های عمرانی شهرداری خاش است و آسیب های زیادی به معابر وارد و برای شهرداری هزینه های سنگینی در بردارد، مقرر شد با پیگیری های شورا و همکاری دستگاه قضایی و بهداشت و آب و فاضلاب شهری خاش برای مقابله با متخلفان اقدام شود. گزارش از محمدامین میربلوچزهی، خبرنگار خاش

شهردار خاش: کارگاه عمرانی در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog