دانلود بازی مدرن کمبت 6 برای آندروید





دانلود بازی مدرن کمبت 6 برای آندروید
3 (60%) 1 vote





دانلود بازی Modern Combat Versus برای آندروید
Modern Combat Versus 1.4.22 در این مطلب از وبسایت میهن دانلود ، نسخه جدید از سری بازی های معروف مدرن کمبت را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این بازی توسط استودیوی Gameloft ساخته شده و برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است. در این بازی شما باید خود را برای یک نبرد نفسگیر آماده کنید. در این بازی 12 مامور ویژه مختلف وجود دارند که هر کدام دارای سلاح و توانایی های منحصر به فردی میباشد. Modern Combat Versus شما باید یکی از شخصیت های این بازی را انتخاب کنید و به یک جنگ بسیار مهیج قدم بگذارید. همچنین این بازی دارای یک گیم پلی هیجان انگیز و اکشن میباشد که میتواند ساعت ها شما را سرگرم بازی کند. از ویژگی های مهم این بازی میتوان به دارای پنج نقشه برای انجام مبارزات،دارای انواع مختلفی از سلاح ها و مراحل، گرافیک بالا و … اشاره کرد. Modern Combat Versus برای دانلود با لینک مستقیم و مشاهده تصاویری از محیط این بازی به ادامه مطلب بروید.



choose your Agent, master your role, and dominate the field of battle with your team. From skilled run 'n' gun attackers and covert assassins to team supporters and defenders, there’s an Agent for every style of warfare. Features: - Make every bullet count in 4v4 online multiplayer battles as your team fights to control a central zone. - Play as 12 specialized Agents, each equipped with unique guns and abilities! - Go for the kill as you battle across 5 distinct maps featuring close-quarters and long-range warfare. There’s multiplayer action around every corner. - Get promoted to higher competitive leagues where the warfare hits new heights of online action! Earn free prizes and prestigious rewards. - Pick up and play with groundbreaking, intuitive shooter controls that are perfectly designed for an FPS game. - Get immersed in the action with the best console-quality FPS graphics featuring stunning visuals and effects. - New Agents and guns, game modes, and maps are coming soon in more free updates for this amazing shooter!
لینک دانلود:
اگر از این فایل استفاده کردید لطفا به آن رأی دهید!




دانلود با لینک مستقیم





اطلاعات فایل:

حجم فایل: 85 مگابایت
تاریخ انتشار: 2018
منبع: میهن دانلود
قیمت: رایگان


رمز فایل:

پسورد: www.mihandownload.com


راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

دانلود بازی مدرن کمبت 6 برای آندروید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog