از ذات چه می دانید؟

از ذات چه می دانید؟

ذات شما ، مطیع افکار شما است
ذات چیست ؟ فرهنگ لغت این کلمه را چنین توضیح می دهد ؛ ” ذات ، شالوده و علت اصلی تمام تجلیات خارجی است . خمیره ی واقعی و غیر قابل تغییر یا طبیعت و نهاد هر چیز ، ذات آن است. “
ذاتی معنوی است که از بی نیازی عینی نشات می گیرد و هرگز کاهش نمی یابد . شما می توانید با واکنش نسبت به اعتقادات خود به درون ذات نفوذ کنید و یا نیاز های خود را در برابر ان قرار دهید .
ما آگاهانه یا ناخودآگاه  ، همواره ذات خستگی ناپذیر ذهن را از طریق مفاهیم باطنی شکل می دهیم ، اما در بیشتر اوقات، با مفاهیم ملموسی مانند بیماری  ، ناسازگاری  ، پیری و کمبود مالی ، شرایطی را شکل می دهیم که تمایلی به آن ها نداریم.
ما می توانیم به طور آگاهانه ، سنجیده و با کنترل دیدگاه یمان درباره ی ذات ، دنیای خود را کنترل کنیم . واقعیت این است که ذات  ، جوهر ذهن است و همیشه و در همه جا وجود دارد،  اما این ذات خستگی ناپذیر و ویران نشدنی ،  توسط افکار ی که آن را به صورت نتایج عینی و مفید شکل می دهند  ، کنترل می شود  ، هر فکری که آن را به صورت نتایج عینی و مفید شکل می دهند ،  کنترل می شود  ؛ هر فکری که در سکوت به ذهن بیاید و با هر کلامی که بر زبان رانده شود .  در واقع شما تعیین می کنید که ذات چه کند و بدین وسیله  ، ذات شما تسلیم همان عقیده ای می شود که در ذهنتان نسبت به او دارید ،  توجه شما در افکار خاموش شما و همچنین در آنچه بر زبان می آورید ، به غنی بودن این ذات الهی جلب می شود .  چنین به نظر می رسد  که آسمان ها و زمین  ، دست در دست یک دیگر داده اند و در راستای به وجود آمدن نتایج مطلوب شما ، مشغول کارند.
می توانید که با استفاده از این بیانات محکم  ، ذات را به طور موفقیت آمیزی تنظیم کنید ؛
”  ذات الهی نقصان پیدا نمی کند .  ذات الهی می تواند ادا شود .  ذات الهی نمی تواند گرفته شود .  من اکنون عاقلانه از آن استفاده می کنم  . ذات الهی هرگز در تجلی ، با شکست مواجه نمی شود و نتایج ثمر بخش آن ، هم اکنون به مناسبت ترین و عالی ترین شکل ممکن ظاهر می شود .  “
مجله ی راز
برای به روز بودن  و دریافت آخرین مقالات و مطالب علمی-آموزشی و ویدئوهای جالب روز مباحث خانواده به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

از ذات چه می دانید؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog