اسلام و مسلمانان همجنسگرا

اسلام و مسلمانان همجنسگرا

امام داعیه عبدالله که ادعا میکند روحانی مسلمان است، ساکن واشنگتن آمریکا میباشد، بین هویت دینی و جنسی خود تعارضی نمی‌بیند! اصل قورباغه ای به معنی بی تفاوتی نسبت به تغییرات تدریجی است. گفته‌ای رایج است که می‌گوید زمانی که قورباغه را داخل یک ماهیتابهٔ پر از آب قرار می‌دهند، و آب آن را به تدریج داغ می‌کنند، قورباغه نمی‌تواند متوجهٔ افزایش تدریجی حرارت شود. او آنقدر می‌نشیند تا بمیرد. از این مثل برای اشاره به این امر استفاده می‌شود که بسیاری از مردم، مثل قورباغه، نمی‌توانند تغییرات تدریجی و کشنده در تمدن مدرن را متوجه شوند.
کشورهای غربی و صهیونیستها در حال تلاش هستند تا تعداد مسلمانان همجنسگرا را بیشتر کنند و البته در اخبار هم دائم از ازدواج مسلمانان همجنسگرا یا تظاهرات مسلمانان همجنسگرا گفته میشه تعدادی از روحانیون مسلمانان را نشان میدهد که با استناد به آیه‌ای در قرآن که گفته است ما شما را به صورت جفت آفریده ایم، میگویند واژه جفت لزوماً به معنی زن و مرد نیست و دو همجنس نیز میتوانند جفت باشند. مشخص است غربی ها از روحانیونی که از همجنسگرایی را بیماری نمیدانند از این روحانیون دفاع میکنند و تلاششان بر این است اسلام جدیدی را همه گیر کنند.
در نقد باورهای روحانیون و مسلمانان همجنسگرا چه مقاله یا کامنتی دارید؟ در مذهب شافعی اهل سنت فتوا هایی از برخی فقها آمده که بر اساس آن لواط با غلام مملوک حلال است. طبقات الشافعیة الکبری ج4 ص45 صهیونیسم جهانی در حال تغییر ادیان ابراهیمی

در مسیحیت، برخی کلیساها همچون کلیسای انگلیکان کانادا، کلیسای منونایت هلند و کلیسای سوئد و بسیاری دیگر از کلیساها در کشورهایی همچون نروژ و آلمان ازدواج همجنس‌گرایان را رسمی می‌دانند و آن را تقدیس می‌کنند در گرایش‌هایی از یهودیت، یعنی نوسازمان‌گرا و محافظه‌کار همجنس‌گرایی به عنوان یک شیوهٔ زندگی مورد قبول است و اجازه ورود به مرحله خاخامی وجود دارد. به طور کلی دیدگاه مسلمانان در مورد همجنسگرایی به دو دسته تقسیم می‌شود؛ گروهی وفادار به قرآن که همجنسگرایی را عملی گناه و انحرافی جنسی و قابل تغییر می‌دانند و گروهی وابسته به غرب و اسرائیل که همجنسگرایی را به عنوان یک گرایش طبیعی جنسی به رسمیت می‌شناسند. با تمام مقاومت هایی که در مقابل بیماری همجنسگرایی در میان اکثریت علمای اسلام وجود دارد، تعداد بسیار کمی از امامان مساجد در انگلیس و آمریکا و اروپا که بودجه سالیانه را از دولت دریافت میکنند نه تنها اسلام را مخالف همجنسگرایی نمی‌دانند بلکه ازدواج دو زوج همجنس را به صورت دینی یعنی نکاح به اجرا در می‌آورند. مدتی است تعداد مسلمانانی که ادعای همجنسگرا شدن کردن و البته همچنان خود را مومن به قرآن و الله میدانند ور به افزایش است
انگلیس نه تنها از اسلام مدافع LGBT حمایت میکند بلکه یک اسلام شیعه رادیکال را نیز رواج میدهد که یک فرقه عجیب در ارتباط با آیت الله صادق شیرازی در لندن است که تشیع و اسلام را بشدت خشن و بی رحم به مردم بریتانیا نشان میدهد. جنگ زرگری: محسن کدیور ، همجنس‌گرایی را در اسلام رد می‌کند.اکبر گنجی همجنس‌گرایی را طبیعی دانسته و دیدگاه محسن کدیور را نقد کرده‌است. عبدالکریم سروش، در جلسه پرسش و پاسخ با جمعی از دانشجویانِ ایرانیِ دانشگاه تورنتو، حق‌خواهی همجنسگرایان را مسئلهٔ جدیدی می‌داند. مغالطه در جهت جداسازی همجنس‌گرایی و لواط از یکدیگر: به گفتهٔ آرش نراقی استاد فلسفه دین، برای بررسی دیدگاه اسلام درباره همجنس‌گرایی بایستی به تمایز همجنس‌گرایی و لواط توجه کرد. همجنس‌گرایی نوعی روش زندگی جدید است که در آن شخص از انکار و سرکوب گرایش جنسی خود دست برداشته و آن را در شیوهٔ زندگی خود رعایت می‌کند، چنین مفهومی مطلقاً برای پیشینیان شناخته شده نبوده‌است. در حالی که لواط در فرهنگ دینی، ادبی و حقوقی به یک عمل جنسی اشاره دارد که عمدتاً بین یک مرد بالغ و یک نوجوان واقع می‌شود. فیلم مستند مسلمانان همجنس‌گرا از کانال چهار انگلستان پخش شد. که در آن به‌چالش کشیدن عقاید جامعه مسلمانان بریتانیا را در مورد مسائل جنسی توسط ۵ همجنس‌گرای مسلمان نشان می‌دهد. این مستند تلویزیونی تعدادی از روحانیون مسلمانان را نشان میدهد که با استناد به آیه‌ای در قرآن که گفته است ما شما را به صورت جفت آفریده ایم، میگویند واژه جفت لزوماً به معنی زن و مرد نیست و دو همجنس نیز میتوانند جفت باشند. این مستند همچنین نکاح مسلمانان همجنسگرا را در آمریکا، کانادا و هند نشان میدهد.


اصل قورباغه ای به معنی بی تفاوتی نسبت به تغییرات تدریجی است. گفته‌ای رایج است که می‌گوید زمانی که قورباغه را داخل یک ماهیتابهٔ پر از آب قرار می‌دهند، و آب آن را به تدریج داغ می‌کنند، قورباغه نمی‌تواند متوجهٔ افزایش تدریجی حرارت شود. او آنقدر می‌نشیند تا بمیرد. از این مثل برای اشاره به این امر استفاده می‌شود که بسیاری از مردم، مثل قورباغه، نمی‌توانند تغییرات تدریجی و کشنده در تمدن مدرن را متوجه شوند.



تلاش کنید آن قورباغه نباشید که در آب جوش نشسته و خونسرد خواهد مرد.

اسلام و مسلمانان همجنسگرا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog