برای رونق تجارت در منطقه از بازارهای شهر خود خرید کنیم

لامـــــرود به نقل از اشکنان خبرنگار - امام جمعه بخش اشکنان در خطبه های دوم نماز عید سعید فطر با تاکید بر اینکه پیشرفت و توسعه در سایه وحدت محقق می شود گفت:اگر عمران، آبادی، پیشرفت ، توسعه و رشد و تعالی فرهنگی می خواهیم در سایه وحدت و انسجام به دست می آید وهمه باید زیر چتر وحدت به این مردم شریف و ولایتمدار ، عاشقانه و خالصانه خدمت بکنیم.
 
امام جمعه اشکنان گفت:همه از وحدت حرف بزنیم  پس باید به وحدت و شعار وحدت عمل کرده وآستانه تحملمان را بالاببریم و همدیگر را تحمل کنیم.
حجت الاسلام صفری با اشاره به معایب تفرقه و کینه ورزی نسبت به یکدیگر گفت:همه ما روی شاخه های یک درخت نشسته ایم اگر کسی یک شاخه ای از این درخت را بشکند این تنه آسیب می بیند پس همه آسیب می بینند  و لذا همه ما باید در حفظ وحدت و انسجام ، تلاش بکنیم و از تفرقه بپرهیزیم و عقاید همدیگر را تحمل بکنیم .
امام جمعه اشکنان خطاب به سیاسیون نیز گفت:قواعد بازی سیاسی را عاقلانه و منطقی و منصفانه براساس تقوا و انصاف مراعات بکنیم و بپذیریم و از تخریب کردن همدیگر بپرهیزیم و بداخلاقی نکنیم.
امام جمعه اشکنان با اشاره به سابقه روحانیت در منطقه و حضور آنان در میان مردم گفت:همه مواظب باشند که حرمت روحانیت در منطقه حفظ شود چون روحانیت همیشه با مردم بوده و همگام باشما حافظ اخلاق و دین و ارزشها بوده است پس حریم همدیگر و حریم روحانیت را تکریم بکنیم.
حجه الاسلام شیخ  علی صفری امام جمعه اشکنان در ادامه به مساله مجالس ختم و فاتحه در اشکنان اشاره کرده و گفتند: مجالس فاتحه واقعا یک دردسر بزرگ شده . الان جلسه فاتحه در اشکنان یک روز شده است اما مردم تا چهل شبانه روز به منزل فرد مصیبت دیده رفت و آمد می کنند و لذا بیاییم برای رضای خدا این رفت و امدها را کم بکنیم . تا صاحبان عزا دچار گرفتاری نشوند.
خطیب نماز عید سعید فطر در بخش اشکنان با اشاره به فرمایش پیامبر مکرم اسلام ص در مورد توجه به قشر کارگر گفت:دستمزد کارگران را به موقع پرداخت کنیم  چون آنها نیز مانند من و شما برای گذران زندگی اشان نیازمند هزینه هستند و خانواده و خرج و مخارج دارندنگذاریم پرداخت دستمزد کارگران عزیز طولانی شود.
امام جمعه اشکنان در خصوص رونق کسب و کار و تجارت در بخش اشکنان نیز گفت:مردم بزرگوار از مغازه ها و کاسبان محل و در شهر و بخش خودشان خرید بکنند تا عامل رونق و توسعه و دلگرمی و پیشرفت شهر و منطقه باشند و در این میان کسبه محترم نیزبه درآمد حلال بیش از پیش توجه بکنند و انصاف در معامله را رعایت بکنند .
حجت الاسلام شیخ علی صفری امام جمعه اشکنان همچنین از حضور روحانیت و سخنرانان در حسینیه ها و مساجد تقدیر کرد و از حضور گسترده مردمی در جلسات قران نیز تشکر کرد.
امام جمعه اشکنان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به محوریت مسجد و کانونهای فرهنگی از خانواده ها وخواست تاجوانان و نوجوانان را به حضور در مساجد کانونهای فرهنگی و حلقات صالحین تشویق کنند.
نوشته برای رونق تجارت در منطقه از بازارهای شهر خود خرید کنیم اولین بار در سایت خبری شهرستان خنج پدیدار شد.

برای رونق تجارت در منطقه از بازارهای شهر خود خرید کنیم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog